hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > ساخت «بی‌صدا حلزون» یک ریسک تمام عیار بود/جانشین خوبی برای «پرنده کوچک خوشبختی» هستیم

ساخت «بی‌صدا حلزون» یک ریسک تمام عیار بود/جانشین خوبی برای «پرنده کوچک خوشبختی» هستیم

تهیه کننده «بی‌صدا حلزون» گفت: امیدوارم که فیلم «بی‌صدا حلزون» بعدها بتواند در ذهن مخاطبان سینما همچون فیلم سینمایی «پرنده کوچک خوشبختی» به یادگار بماند، البته آن فیلم بسیار موفق بود و پوران درخشنده زحمات بسیاری برای این فیلم کشیده است.
مرتضی شایسته تهیه کننده فیلم سینمایی «بی‌صدا حلزون» حاضر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون تهیه این فیلم سینمایی گفت: ساخت «بی‌صدا حلزون» یک ریسک تمام عیار بود اما به نظر من یک تهیه کننده باید در کارنامه کاری خود ریسک کند. 
وی درباره احتمال موفقیت «بی صدا حلزون» در گیشه اذعان کرد: من این فیلم را با انجمن ناشنوایان دیده ام و از سویی در جشنواره فیلم فجر هم کنار مخاطبان و اهالی رسانه به تماشای این فیلم نشستم، احساس می‌کنم این فیلم با مخاطب خود ارتباط برقرار خواهد کرد. 
تهیه کننده فیلم سینمایی «بی‌صدا حلزون» در همین راستا ادامه داد: ما برای فروش این فیلم برنامه‌های ویژه ای داریم، همچنین انجمن ناشنوایان در تبلیغ این اثر برنامه‌های تبلیغاتی دارد که به امید خدا با این برنامه ها مخاطب را به سالن خواهیم آورد. 
وی افزود: ما این فیلم را پیش از جشنواره اکران خصوصی برای انجمن ناشنوایان گذاشتیم و خوشبختانه نه تنها مخاطب خوبی به سینما آمد بلک استقبال بسیار خوبی از اثر شد.
شایسته درباره مقایسه فیلم «بی صدا حلزون» با «پرنده کوچک خوشبختی» اظهار کرد: امیدوارم که این فیلم بعدها بتواند در ذهن مخاطبان سینما همچون فیلم سینمایی «پرنده کوچک خوشبختی» به یادگار بماند، البته آن فیلم بسیار موفق بود و پوران درخشنده زحمات بسیاری برای این فیلم کشیده است. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد