hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بهترین هتل‌های جهان در سال 2023 اعلام شد

به انتخاب سازمان «50Best»

بهترین هتل‌های جهان در سال 2023 اعلام شد

سازمان جهانی «50Best»  در شهر لندن از تازه‌ترین فهرست پنجاه هتل برتر جهان در سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد. این فهرست شامل 50 هتل برتر جهان است که به ترتیب براساس آرای ۵۸۰ تن از کارشناسان بین‌المللی فعال در صنعت هتلداری و مسافرتی از سراسر جهان تنظیم شده است.

هرساله با پایان یافتن تعطیلات تابستان در نیمه کره شمالی زمین و شروع هفته جهانی گردشگری، رویدادهای مهمی در جهان برگزار می‌شود. یکی از مهم‌ترین بخش‌های گردشگری اقامت است و گردشگران همیشه دغدغه بهترین اقامت در سفر را دارند. سازمان جهانی «50Best»  در شهر لندن از تازه‌ترین فهرست پنجاه هتل برتر جهان در سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد. این فهرست شامل 50 هتل برتر جهان است که به ترتیب براساس آرای ۵۸۰ تن از کارشناسان بین‌المللی فعال در صنعت هتلداری و مسافرتی از سراسر جهان تنظیم شده است.

در این فهرست همان طور که قابل پیش بینی است خبری از حضور هیچ هتل ایرانی نیست و به طور کلی، هتل‌های اروپایی پیشتاز هستند. بیست و یک هتل از این فهرست برترین‌ها در قاره اروپا قرار دارد، 17 هتل در آسیا و 8 هتل در قاره آمریکا قرار گرفته است. در میان اسامی 50 هتل برتر سال 2023 هتل‌های لوکس، بوتیک هتل‌ها و هتل‌های آپارتمانی به چشم می‌خورد. و از میان تمام این 50 هتل برتر که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فرد فراوانی دارند.

 

ویدئویی از معرفی کامل 50 هتل برتر جهان در سال 2023

 

هتل لوکس پاسالاکوا ایتالیا متعلق به قرن هجدهم میلادی با چشم‌اندازی رو به دریاچه کومو، به عنوان بهترین هتل جهان انتخاب شده است. هتلی که تنها دو سال از افتتاح آن می‌گذرد و این هتل ۲۴ اتاقه در سه ساختمان در محوطه‌ای به وسعت هفت هکتار از باغ‌های آراسته پر از درختان زیتون، گیاه میموزا (گیاه قهر و آشتی)، گل رز و ماگنولیا قرار دارد. داخل این ویلای قرن هجدهمی که قبلا متعلق به «وینچنزو بلینی» آهنگساز بوده است، مملو از صنایع دستی ایتالیایی است: از نقاشی‌های دیواری و حکاکی‌های روی سقف در کنار آینه‌های طلاکاری‌شده گرفته تا پرتره‌های قرن نوزدهمی، میزهای لاکی عتیقه و لوسترهای مورانو است.  شاید تصور کنید که غذاهای این هتل خوراکی عجیب و غریب و لوکس است اما این طور نیست و غذاهای بهترین هتل جهان در سال 2023 ساده است و فضای عذاخوری آن محیطی آرامش‌بخش است و به مهمانان اجازه داده می‌شود تا  در آشپزخانه بچرخند و با سرآشپز گپ بزنند.

 هتل پاسالاکوا ایتالیا بهترین هتل جهان در سال 2023

 

هتل آپارتمان «رز وود هنگ‌کنگ» که در مرکز شهر با چشم اندازهای خیره‌کننده از بندر واقع شده، در رتبه دوم فهرست قرار گرفته است. این هتل ۶۵ طبقه دارای ۴۱۳ اتاق از جمله ۱۱ سالن غذاخوری، اسپا، استخر شنا، و سالن تناسب اندام است و سراتاسر آن با دکورهای مجلل و غیرقابل توصیف تزئین شده است. هنگ کنگ در این فهرست هتل‌های زیادی دارد تا نشان دهد که چشم انداز گردشگری مثبتی را پیش روی خود دارد.رتبه سوم متعلق به هتل «چهار فصل» بانکوک است و چهارمین رتبه به هتل «آمان» توکیو رسیده است.

اینفوگرافیک: محمد احتشامی

 

هتل پاسالاکوا

ایتالیا

این هتل ۲۴ اتاقه در سه ساختمان در محوطه‌ای به وسعت هفت هکتار از باغ‌های کاملا آراسته پر از درختان زیتون، گیاه میموزا (گیاه قهر و آشتی)، گل رز و ماگنولیا قرار دارد. ویلای قرن هجدهمی که متعلق به «وینچنزو بلینی» آهنگساز بوده است، مملو از صنایع دستی ایتالیایی است: از نقاشی‌های دیواری و حکاکی‌های روی سقف در کنار آینه‌های طلاکاری‌شده گرفته تا پرتره‌های قرن نوزدهمی.


  

هتل رز وود

هنگ کنگ

این هتل ۶۵ طبقه دارای ۴۱۳ اتاق از جمله ۱۱ سالن غذاخوری، اسپا، استخر شنا، و سالن تناسب اندام است و سراتاسر آن با دکورهای مجلل و غیرقابل توصیف تزئین شده است.

 

هتل چهار فصل بانکوک

تایلند

این هتل در کنار رود «چائو فریا» یک استراحتگاه واقعی است. این هتل در سواحل رودخانه قرار دارد و شامل 299 اتاق و سوئیت است. هتل چهارفصل بانکوک محوطه استخری چندلایه با قاب نخل، باغ‌های مدیترانه ای و مراکز اسپا با الهام از تایلند باستان دارد.

 

هتل مجلس بزرگان (The Upper House)

هنگ کنگ

این هتل بی نظیر در هنگ کنگ ایده طراح آسیایی آندره فو، داستانی بصری از خلاقیت و شکوه معماری است. نمای هتل توسط طراح بریتانیایی توماس هیترویک طراحی شده است، این هتل 299 اتاق چوبی با رنگ قرمز با الهام از دروازه‌های توری ژاپن دارد. در مجموع بیش از 400 قطعه آثار هنری در این هتل جانمایی شده است.

 

هتل آمان

ژاپن

این هتل دارای 84 اتاق از جمله 12 سوئیت است و شامل خدمات اسپا، مرکز تناسب اندام و دو رستوران با غذاهای ژاپنی و ایتالیایی است. قیمت‌های هتل آمان توکیو که از لوکس‌ترین هتل‌های ژاپن به شمار می‌رود.

 



حالا شما نظر بدید بهترین هتل ایران در سال 1401 کدوم هتله؟ کامنت کنید نتایج جالب میشه

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد