hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > سرمربی تایلند: ایران به اندازه کره قوی نیست!

سرمربی تایلند: ایران به اندازه کره قوی نیست!

سرمربی تیم ملی امید تایلند، معتقد است که تیمش برابر ایران شانس پیروزی دارد.

ایسارا سریتارو، سرمربی تیم ملی امید تایلند، معتقد است که تیمش برابر ایران شانس پیروزی دارد.
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زیر 23 سال ایران امروز باید در مرحله یک هشتم بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف تیم ملی زیر 23 سال تایلند برود. 

شاگردان رضا عنایتی موفق نشدند سهمیه حضور در المپیک 2024 پاریس را به دست آورند و حالا امیدوار هستند که بتوانند این ناکامی را با قهرمانی در بازی‌های آسیایی به نوعی جبران کنند. 

سریتارو پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:« رویارویی با ایران بدون شک بازی دشواری است چون آنها تیم بزرگی هستند و بازیکنان قدرتمندی دارند. ما باید به خوبی وظایفی که مشخص کردیم را در زمین بازی انجام دهیم. 

باید شرایط بازیکنان را بررسی کنیم و امیدوار هستیم که مصدومان به موقع برای این بازی آماده شوند. تا لحظه آخر شرایط آنها را مدنظر خواهیم داشت. با این حال، من 11 بازیکنی که در بهترین شرایط فیزیکی و آماده بازی هستند را همین حالا در ذهنم دارم.

ما روی ارائه نمایش خوب، حفظ توپ و پیدا کردن ریتم درست در این دیدار تمرکز خواهیم کرد. فکر می‌کنم شانس این را داریم که بتوانیم به عنوان تیم پیروز از این بازی بیرون بیاییم چون واقعیت این است که ایران به اندازه کره جنوبی قوی نیست. 

من کمی نگران هستم چون تیم ایران احتمالا از ما آماده‌تر است اما ما تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت. برای رویارویی با ایران باید در ارائه بازی دفاعی صبور باشیم و وقتی فرصتی به دست آوردیم، باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنیم و ضربه پایانی را بزنیم.»

 

منبع: khanefootball-48194

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد