hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > زی‌تل وارد شهر پرند شد

زی‌تل وارد شهر پرند شد

پیش‌تر زی‌تل با رونمایی از برند جدید خود با عنوان «زی‌تل فایبر»، اعلام کرد که برنامه‌های گسترده‌ای برای عرضه اینترنت بر بستر فیبرنوری در سراسر کشور دارد که به عنوان نمونه ارایه این تکنولوژی را در جزیره کیش آغاز کرد.

شرکت اینترنت نامحدود زی‌تل اعلام کرد که به‌تازگی وارد شهر «پرند» شده و اکنون سرویس‌های TD-LTE، پهنای باند اختصاصی و AirFiber خود را در این شهر به کاربران ارایه‌ می‌دهد. بنابر اعلام زی‌تل در برخی از برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی یا تجاری و اداری به دلیل عدم پوشش‌دهی و یا پر شدن ظرفیت سایت‌های TD-LTE، این شرکت سرویس Airfiber را به کاربران ارایه می‌دهد. زی‌تل فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ در برخی نقاط تهران و کرج و با ارایه اینترنت پرسرعت و نامحدود بی‌سیم آغاز کرد.

پس از پوشش کامل شهرهای تهران، کرج و لواسان، اکنون شهر پرند نیز به شهرهای تحت پوشش این شرکت اضافه شده است. شهر پرند با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت که قرار است متروی آن به زودی افتتاح شود، یکی از شهرهای اقماری تهران است که به علت مجاورت مناطق صنعتی و فرودگاه، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و گفته می‌شود طی چند سال آینده تعداد ساکنان آن دو برابر خواهد شد.

پیش‌تر زی‌تل با رونمایی از برند جدید خود با عنوان «زی‌تل فایبر»، اعلام کرد که برنامه‌های گسترده‌ای برای عرضه اینترنت بر بستر فیبرنوری در سراسر کشور دارد که به عنوان نمونه ارایه این تکنولوژی را در جزیره کیش آغاز کرد. زی‌تل در کنار گسترش کسب‌وکارش و توسعه اینترنت پرسرعت در کشور، توجهی ویژه به ترویج محتواهای علمی نیز در دستور کار خود قرار داده است. برای نمونه زی‌تل از چندین پادکست علمی فارسی حمایت می‌کند و پادکست «متاورس» با حمایت این شرکت تولید می‌شود.

همچنین زی‌تل از اکران مستند «کاپیتان من» حمایت کرد که با تهیه‌کنندگی بهرام رادان و کارگردانی سیاوش صفاریان‌پور تولید شده است. کاپیتان من به تهیه‌کنندگی و روایت بهرام رادان، اولین مستند علمی فارسی در مورد مغز انسان است که به سفری ماجراجویانه در جهان شگفت‌انگیز مغز می‌پردازد.

منبع: faradeed-154039

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد