hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > صحبت‌های علی پروین درباره ماجرای چمن آزادی و اتفاقات بازی پرسپولیس - النصر

صحبت‌های علی پروین درباره ماجرای چمن آزادی و اتفاقات بازی پرسپولیس - النصر

ورزش سه نوشت: پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم در دیدار آینده مقابل الدحیل به برتری می‌رسد.

کیفیت پایین چمن ورزشگاه آزادی که هفته به هفته بیشتر مشخص می‌شود و در دیدار پرسپولیس و النصر عربستان هم بیشتر به چشم آمد، مورد اعتراض مربیان و بازیکنان این تیم قرار گرفته که البته علی پروین، پیشکسوت سرخ پوشان اظهار نظر متفاوت و جالبی در این باره دارد.

علی پروین درباره کیفیت پایین چمن ورزشگاه آزادی و تاثیرگذاری در عملکرد بازیکنان پرسپولیس اظهار کرد: بازیکنان النصر هم در همین چمن ورزشگاه آزادی بازی کردند و جای دیگری که نبودند. تعجب می‌کنم چرا بازیکنان پرسپولیس این نمایش را داشتند. هیچ بازیکنی در حد و اندازه خودش مقابل النصر کار نکرد و خیلی راحت مقابل تیم حریف شکست خوردند.

او با اشاره به کیفیت پایین چمن در زمان بازی آنها در گذشته ابراز کرد: بخدا قسم ما در چمن‌هایی بازی کردیم که بدتر از این بود. می گویند پای مهدی ترابی در آن زمین پیچیده، اما مهدی ترابی 48 ساعت بعد تمرین کرده است؛ اصلا چنین چیزی می شود؟ آدم نمی تواند یک سری مسائل را باور کند. مهدی ترابی از آن بچه های خوب پرسپولیس است.

پیشکسوت پرسپولیس به دیدار آینده این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر اشاره کرد و افزود: ان‌شاالله پرسپولیس این بازی بعدی را می برد و همه چیز تمام می شود. 100 درصد بازی را می‌برد و البته همین مسابقه با النصر هم اگر 10 نفره نمی شدند، با وجود نمایش خراب هم نمی باختند. فوتبال برد و باخت دارد و بازیکنان پرسپولیس بروند بازی بعدی را ببرند تا همه چیز تمام شود.

258 258

منبع: khabaronline-1817923

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد