hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ماجرای صدای انفجار مهیب در خرم‌آباد لرستان چه بود؟

ماجرای صدای انفجار مهیب در خرم‌آباد لرستان چه بود؟

احسان یاوری، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان درباره شنیدن صدا و احساس تکانه‌هایی شبیه زلزله در خرم‌آباد، ضمن تکذ‌یب ‌‌انفجار گفت که موضوع در حال حاضر در دست بررسی است.

احسان یاوری، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان درباره شنیدن صدا و احساس تکانه‌هایی شبیه زلزله در خرم‌آباد، ضمن تکذ‌یب ‌‌انفجار گفت که  موضوع در حال حاضر در دست بررسی است.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه ‌زلزله نیز منتفی بوده و سایر احتمالات در دست بررسی است‌، افزود‌: ستاد مدیریت بحران تشکیل شده و پیگیری‌های لازم انجام گرفته است.

 مهدی پازوکی ‌مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان نیز در این ارتباط گفت: ‌‌ساعت 22 دوشنبه شب مورخ سوم مهر ماه 1402، صدای شبیه به انفجار در برخی مناطق شهر خرم‌آباد شنیده شد که براساس رصدی که از سوی دستگاه‌های امدادی و عملیاتی انجام شد، تاکنون گزارشی در مورد خسارت در مناطق مختلف شهر خرم‌آباد گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه موضوعی که باعث نگرانی مردم خرم‌آباد و شهروندان عزیز باشد وجود ندارد، افزود: موضوع از سوی دستگاه‌های امدادی و دستگاه‌های عضو مدیریت بحران استان در حال بررسی است و به محض اینکه منشا صدای شنیده شده مشخص شود به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.

‌مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان افزود: تا کنون هیچ موضوع نگران‌کننده‌ای گزارش نشده و نیروهای عضو ستاد مدیریت بحران و نیروهای عملیاتی در حال رصد موضوع هستند.

پازوکی با بیان اینکه ‌تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر وقوع انفجار به ستاد مدیریت بحران اعلام نشده است، تصریح کرد: ‌موضوع زلزله به صورت کلی مردود است و طی ارتباط مستقیم با موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این موضوع بررسی شد و هیچ گونه زلزله‌ای در آن ساعت در خرم‌آباد ثبت نشده است.

 

منبع: etemadonline-633406

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد