hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > حجاب‌استایل‌ها، بی‌عفاف‌اند!

حجاب‌استایل‌ها، بی‌عفاف‌اند!

روزنامه جوان نوشت: حجاب‌استایل‌ها از آنجا که دست‌کم با اهداف اقتصادی وارد عرصه حجاب شده‌اند، تأکیدشان روی پوشش است. چالش اصلی از آنجا آغاز می‌شود که این حجاب روح ندارد و با عفاف همراه نیست.

روزنامه جوان نوشته که حجاب‌استایل‌ها «عفاف» ندارند.

به گزارش جوان، حجاب موضوعی است که در کنار عفاف معنا پیدا می‌کند، در غیر این صورت حجاب پوسته‌ای بیش نیست و نمی‌تواند آثار، برکات و فلسفه حقیقی خود را پیدا کند و اثر رشددهندگی در شخصیت افراد بر جای بگذارد. به بیان دیگر حجاب و عفاف به موازات یکدیگر مطرح می‌شوند و به هم ارزش می‌دهند و در نهایت باعث رشد و تعالی زن مسلمان می‌شوند، این درست همان نکته‌ای است که در موضوع حجاب‌استایل‌ها با آن مواجهیم و می‌تواند به عنوان یک هشدار یا زنگ خطر مطرح شود.

این روزنامه افزوده است: به بیان دیگر حجاب‌استایل‌ها از آنجا که دست‌کم با اهداف اقتصادی وارد عرصه حجاب شده‌اند، تأکیدشان روی پوشش است و در این زمینه پوشش‌های متنوع و جذابی ارائه می‌کنند که حتی می‌تواند در میان اقشار غیرمذهبی جامعه هم جذابیت داشته باشد و آن‌ها را به سمت این نوع از حجاب جلب کند. چالش اصلی از آنجا آغاز می‌شود که این حجاب روح ندارد و با عفاف همراه نیست، به همین خاطر هم اگر چه در ظاهر ممکن است پوشش کافی و شرعی را داشته باشد، اما به واسطه زرق‌و‌برق و نوع خاص جلوه‌گری‌اش با فلسفه حجاب فاصله‌ای عمیق و معنادار دارد.

 

منبع: etemadonline-633372

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد