hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > با تقویت بنیه علمی و افزایش سواد تقریب، مروج عقیده صحیح و روایت اول را در جهان اسلام داشته باشیم

رئیس مرکز اسلامی گلستان:

با تقویت بنیه علمی و افزایش سواد تقریب، مروج عقیده صحیح و روایت اول را در جهان اسلام داشته باشیم

حجت الاسلام دیلم گفت: ائمه جمعه و جماعات با تقویت بنیه علمی و افزایش سواد تقریب، مروج عقیده صحیح و روایت اول را در جهان اسلام داشته باشند.

حجت الاسلام نورعلی دیلم در کارگاه سواد رسانه و تقریب ویژه ائمه جماعات اهل سنت غرب استان گفت: ائمه جمعه و جماعات با افزایش توانمندی و بنیه علمی در همه زمینه ها همچون فن بیان، روابط عمومی، سواد تقریب و رسانه، تحولات جهان اسلام و ... روایت اول را نسبت به جهان اسلام داشته باشند.
رئیس مرکز اسلامی گلستان بیان کرد: امروز وظیفه داریم روحانیون شیعه و سنی و علمایی تربیت کنیم که در سطح جهان اسلام باشند و امیدواریم باهمکاری و تعامل مدیران مدارس علوم دینی ترکمن صحرا درخصوص مباحث ارائه شده در مسائل پژوهشی مدارس علمیه ترکمن صحرا بازنگری داشته باشیم تا پاسخگوی نیازهای زمان و در سطح جهان اسلام باشند.
حجت الاسلام دیلم تصریح کرد: امروز وظیفه داریم به عنوان یک مبلغ دینی توانمندی علمی را در همه زمینه ها همچون فن بیان، روابط عمومی، سواد رسانه، تحولات جهان اسلام ، آشنایی با فرق و مذاهب و ... داشته باشیم و بتوانیم روایت اول را نسبت به جهان اسلام داشته باشیم و بیان کنیم.
وی گفت: مرکز اسلامی استان برای آگاهی بخشی و تقویت بنیه علمی علما و روحانیون با برگزاری کلاس های ضمن خدمت با موضوعات جهان سلام، تقریب مذاهب و سواد رسانه ویژه علما و ائمه جمعه و جماعات اهل سنت پیشتاز بوده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد