hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > کسانی که فکر می‌کنند سازمان ملل جای منبر رفتن نیست کوته‌فکر هستند/ آقای رئیسی همه خبرنگارها را مبهوت کرد

کسانی که فکر می‌کنند سازمان ملل جای منبر رفتن نیست کوته‌فکر هستند/ آقای رئیسی همه خبرنگارها را مبهوت کرد

امام جمعه مشهد معتقد است کسانی که فکر می‌کنند سازمان ملل جای منبر رفتن نیست کوته‌فکر هستند. او کنفرانس خبری رییس‌جمهور را دستاورد دانست.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه اکنون هم صف‌کشی دشمن مقابل ما قوی‌تر شده و هم مبارزه ما قدرتمندتر در حال انجام است، عنوان کرد: دشمن توسط شرق و غرب به طور کامل حمایت می‌شد و از سوی دیگر ما تحت تحریم‌های شدید قرار داشتیم. بنابراین در چنین شرایطی خدا دفاع مقدس را پیروز کرد.

به گزارش ایسنا، احمد علم‌الهدی گفت: رزمندگان حکم امام را به عنوان یک فرمان الهی اجرا می‌کردند، امروز نیز ما در بین نسلی که هشت سال دفاع مقدس را ندیده است، فداکاری‌های می‌بینیم که مانند ایثارگری‌های مردم در دفاع مقدس است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: اینکه امروز می‌بینیم رئیس جمهور به سازمان ملل می‌رود و طوری بزرگترین قدرت‌ها را به چالش می‌کشد که سفیر رژیم صهیونیستی عصبانی می‌شود، از برکات دفاع مقدس است. جبهه‌ای که زمانی در شلمچه و کردستان بود، در کنار دریای مدیترانه تشکیل شده و دنیای اسلام در یمن، لبنان و دیگر کشورهای مقاومت در حال نبرد با دنیای کفر است.

علم‌الهدی بیان کرد: یک عده افراد کوته‌فکر که چیزی از اسلام و انقلاب نفهمیده‌اند و تنها به غرب چشم دارند، می‌گویند سازمان ملل جای منبر رفتن و موعظه کردن نیست و جایی برای ارتباط برقرار کردن است‌. 

وی با تاکید بر اینکه باید در سازمان ملل از ظلم و جنایت دشمن گفت، خاطرنشان کرد: هنگامی که در اجلاس مطبوعاتی، رسانه‌های جهانی جمع شدند تا رئیس جمهور کشور ما را به چالش بکشند، خبرنگارانی که آمده بودند رئیس جمهور ایران را به چالش بکشند، در مقابلش مات و مبهوت شدند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: این‌ها همه از دستاوردهای دفاع مقدس است‌. آن ایثارگری‌ها، امروز اینچنین نظام و ملت ما را مقتدر و انقلاب ما را بر سرنوشت تمام مستکبرین دنیا حاکم کرده است.

 

منبع: etemadonline-632990

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد