hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > شهردار گرگان با فرماندهان سپاه و ارتش گلستان دیدار کرد

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس؛

شهردار گرگان با فرماندهان سپاه و ارتش گلستان دیدار کرد

سیدالنگی شهردار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با فرماندهان سپاه استان و ارشد نظامی ارتش در استان گلستان دیدار و گفتگو کرد.

سید محمدرضا سیدالنگی ابتدا در سپاه نینوا استان حضور یافت و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به سردار «علی ملک‌شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوا استان، سرهنگ «علی دیلم کتولی» فرمانده سپاه شهرستان و همکاران ایشان تبریک گفت.

مهندس سیدالنگی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس گفت: حس امنیت، حس بسیار خوبی است که ما در کشور و شهرمان شاهد آن هستیم که این امر میسر نمی‌شد مگر با رشادتهای سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی و دیگر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، که با تلاش های شبانه‌روزی خود چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در زمان حال، باعث شده‌اند این امنیت حاکم شود.

وی تعامل بین شهرداری و بسیج را بسیار با اهمیت دانست و گفت: ما در این راستا و در طول سال جاری همچون سنوات قبل، برنامه های فرهنگی زیادی را بنا به مناسبات مختلف، با همکاری سپاه و بسیج اجرا خواهیم نمود.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان سپس به تیپ ۲۳۰ شهید متاجی رفتند و طی نشست صمیمی آغاز هفته دفاع مقدس را به سردار «علی‌اکبر عرب» ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گلستان و فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان و همکاران ایشان تبریک گفتند.

سیدالنگی ضمن تبریک به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس گفت: عزت و سربلندی انقلاب اسلامی مرهون تلاش‌ها و از جان گذشتگی دلاورمردان ارتش و نیروهای مسلح جان برکف جمهوری اسلامی ایران است.

در پایان این نشست ها، هدایایی به رسم یادبود به فرماندهان سپاه استان و شهرستان و همچنین فرمانده تیپ 230 شهید متاجی گرگان اهدا شد.

عیسی مهری رئیس به همراه حمیدرضا آقاملایی، محمدرضا عجم، علی اکبر بصیرنیا، ابوالفضل تجری، سید غلامرضا موسوی، مهران کاظم نژاد و صفرعلی پایین محلی از شورای اسلامی شهر، شهردار گرگان را در این نشست ها همراهی کردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد