hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > گلکسی S۲۳ FE با تراشه‌های اسنپدراگون و اگزینوس در گوگل پلی کنسول رؤیت شد

گلکسی S۲۳ FE با تراشه‌های اسنپدراگون و اگزینوس در گوگل پلی کنسول رؤیت شد

سامسونگ گوشی گلکسی اس ۲۳ اف‌ای را با تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ روانه بازار می‌کند. این نسخه‌ها در گوگل پلی کنسول با نام‌های سامسونگ r۱۱q و سامسونگ r۱۱s ثبت شده‌اند.

گلکسی S۲۳ FE در دو نسخه با تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ از راه می‌رسد.

به گزارش دیجیاتو، سامسونگ برای رونمایی از گوشی گلکسی S۲۳ FE آماده می‌شود و حالا این گوشی هوشمند در دو نسخه مختلف با تراشه‌های اسنپدراگون و اگزینوس در گوگل پلی کنسول لیست شده است که بخشی از مشخصات آن‌ها را هم برملا می‌کند.

سامسونگ گوشی گلکسی اس ۲۳ اف‌ای را با تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ روانه بازار می‌کند. این نسخه‌ها در گوگل پلی کنسول با نام‌های سامسونگ r۱۱q و سامسونگ r۱۱s ثبت شده‌اند.

نسخه مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ با نام r۱۱q از پردازشگر گرافیکی آدرنو ۷۳۰ بهره می‌برد. نسخه دیگر یعنی r۱۱s به تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ و پردازشگر گرافیکی Xclipse ۹۲۰ مجهز شده است. سایر مشخصات این نسخه‌های گلکسی S۲۳ FE تفاوتی با یکدیگر ندارند.

مشخصات گلکسی S۲۳ FE

طبق لیست گوگل پلی کنسول، گوشی آینده سامسونگ سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند. این دستگاه همچنین به ۸ گیگابایت رم مجهز می‌شود.

طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی اس ۲۳ اف‌ای به نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز می‌شود. در بالای این نمایشگر یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود گوشی آینده سامسونگ دوربین اصلی سه‌گانه داشته باشد. این دستگاه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

از سایر مشخصات احتمالی گلکسی S۲۳ FE می‌توان به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی اشاره کرد. این دستگاه از طراحی مشابه سری گلکسی S۲۳ بهره می‌برد.

با توجه به انتشار گزارش‌ها و شایعات بی‌شمار درباره گلکسی اس ۲۳ اف ای، کسب تأییدیه‌های مختلف توسط این گوشی هوشمند و همچنین انتشار رندر‌های متنوع، انتظار می‌رود سامسونگ به‌زودی از آن رونمایی کند.

منبع: fararu-666952

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد