hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > حدود۷۰ هزار درگلستان عضو کانون بازنشستگان تامین اجتماعی هستند

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گلستان:

حدود۷۰ هزار درگلستان عضو کانون بازنشستگان تامین اجتماعی هستند

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گلستان: حدود۷۰ هزار درگلستان عضو کانون بازنشستگان تامین اجتماعی هستند

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گلستان گفت:  حدود ۷۰ هزار نفر عضوکانون بازنشستگان مستمری بگیران استان گلستان هستند و درمان کارگران و بازنشستگان بیشتر مورد توجه تامین اجتماعی قرار بگیرد.

محمد کوهستانی اظهارکرد: برخورداری از پوشش بیمه درمانی مناسب نیازهای اصلی بازنشستگان است و بازنشستگانی که دچار بیماری صعب العلاج شده اند باید مورد توجه جدی دولت و سازمان تامین نگاه ویژه ای به آنها داشته باشد.

وی ادامه داد: بازنشستگان فرزندان دانشجو یا داماد و عروس دارند و همچنین  تامین هزینه‌های معیشتی با مشکل مواجه هستند که باید نگاه ویژه ای به آنها شود.شخصی که  بازنشسته می شوند که باید شرایط برای آنها فراهم شود تا در کنار اعضای خانواده  خود به استراحت بپردازند.

وی افزود: بازنشستگان تامین اجتماعی استان می توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان تأمین‌ اجتماعی به نشانی es.tamin.ir برای دریافت تسهیلات 20 میلیون تومانی ثبت‌نام کنند.

وی گفت: وام هایی که به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می شود نیاز به ضامن ندارد و مبلغ اقساط نیز از حقوق آنها کسر می شود. هنگام ثبت‌نام باید شماره تلفن همراه به نام متقاضی دریافت‌کننده وام بازنشستگان تامین اجتماعی باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد