hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > افزایش 9 برابری اعتبارات حوزه راه‌های گلستان در دولت سیزدهم

افزایش 9 برابری اعتبارات حوزه راه‌های گلستان در دولت سیزدهم

استاندار گلستان گفت: در دولت سیزدهم منابع اختصاص داده شده به حوزه راه در استان گلستان 9 برابر شده اما اعتقاد ما بر این است بازهم بیش از این برای حفظ جان مردم باید اقدامات عملیاتی انجام شود.
علی‌محمد زنگانه در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل و هشتمین جلسه شورای ترافیک گلستان که به صورت مشترک در سالن اجتماعات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برگزار شد، اظهارکرد: آسیب‌شناسی و اقدام کارشناسی در نقاط حادثه‌خیز و علت یابی وقوع تصادفات در این نقاط در اولویت کاری کمیسیون قرار گیرد.
وی ادامه داد: در آسیب شناسی وقوع تصادف‌ها در جاده‌های گلستان، نقش دوربرگردان‌های نا ایمن برجسته است و انتظار دارم معاونت هماهنگی امور عمرانی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس‌راه، با شناسایی نقاط پرتصادف، ایمنی‌سازی آنها را اولویت بندی کند تا بلافاصله نسبت به ایمن‌سازی اقدام شود.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: آسیب‌شناسی نقطه‌ای و ارائه راهکارهای عملیاتی و اولویت‌بندی نقاط، نکته دیگری است که دستگاه‌های مرتبط با ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات باید در دستور کار داشته باشند.
زنگانه بیان کرد: در دولت سیزدهم منابع اختصاص داده شده به حوزه راه در استان گلستان 9 برابر شده اما اعتقاد ما بر این است بازهم بیش از این برای حفظ جان مردم باید اقدامات عملیاتی انجام شود.
وی اضافه کرد: اقدامات ائتلافی، گروهی، جمعی و با همبستگی و همپوشانی تنها راهکار موثر برای کاهش تصادفات در سطح جاده‌ها است.
استاندار گلستان تصریح کرد: 60 درصد تصادفات جاده‌های استان در محورهای بزرگراهی رخ می‌دهد که علت‌های مختلفی دارد و در کنار خطای انسانی نباید از نقش علل مختلف همانند روشنایی معابر غافل شد.
زنگانه گفت: در بسیاری از این موارد در مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان دیده شد و اقدامات بزرگی در این بخش انجام شد اما باز هم نیازمند اقدامات بیشتر هستیم.
وی اضافه کرد: ما در حل مشکلات راه‌ها هدف و برنامه داریم و به همین دلیل شاهد اتفاقات مهم و موثر در سطح راه‌های استان بوده‌ایم.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات این جلسه نصب 31 دوربین نظارت تصویری و کنترل سرعت جدید در محورهای مواصلاتی استان است.
زنگانه اضافه کرد: 53 درصد آسیب دیدگان در تصادفات استان عابران پیاده و موتورسیکلت‌سواران هستند که نیاز است بخش قابل توجهی از برنامه‌های آموزشی در مدارس و دستگاه‌ها فرهنگ سازی در این بخش اختصاص پیدا کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد