hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > مطهری: شادی گلم، ابداع خودم است

مطهری: شادی گلم، ابداع خودم است

ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: دلم می‌خواهد بازیکن موثری برای استقلال باشم اما هیچ استرسی برای این دربی نداشتم.
‌ارسلان مطهری ، با اشاره به تساوی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی ۹۱ اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم به عنوان تیم پیروز از میدان خارج شویم. شانس برتری برای ما بود و آمده بودیم تا بازی را ببریم، اما روی یک اتفاق بازی مساوی شد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا بعد از گل دوم استقلال، این تیم عقب نشست و رو به بازی تدافعی آورد، گفت: من یک بازیکن هستم و درباره مسائل فنی حرفی نمی‌زنم. فقط در حیطه وظایف خودم مصاحبه می‌کنم.
مهاجم تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فکرش را می‌کردی ۲ گل در دربی به ثمر برسانی و ستاره دربی باشی، تصریح کرد: من برای این بازی، تمام تمرکزم را گذاشته بودم تا به تیمم کمک کنم. دلم می‌خواست بازیکن موثری برای استقلال باشم. البته هیچ استرسی برای دربی نداشتم و راحت بازی خودم را انجام دادم.
مطهری درباره شادی پس از گل خود گفت: این شادی گل من، ابداع خودم بوده و خداراشکر که مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفته است. دوست داشتم یک آهنگی هم در شادی گل‌هایم داشته باشم.
وی در پایان در خصوص اینکه با ۲ گلی که در دربی زد،  فاصله خود با شکستن رکورد گل‌های مجیدی در ادوار دربی را به عدد دو کاهش داد و اینکه آیا به دنبال شکستن این رکورد در دربی‌های آینده است یا خیر، خاطرنشان کرد: پاسخی در این مورد ندارم، چون سوال سختی است. فقط می‌گویم ان‌شالله بتوانم همیشه به تیمم کمک کنم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد