hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > قلعه نویی:با یک تیم بزرگ بدون لژیونرها بازی می کنیم

قلعه نویی:با یک تیم بزرگ بدون لژیونرها بازی می کنیم

قلعه نویی: قبل از جام ملت ها با یک تیم بسیار بزرگ بازی می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: قبل از جام ملت ها با یک تیم بزرگ بازی خواهیم کرد.

‌به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی که برای دیدن بازی پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه آزادی رفته، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالیم که نساجی و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا خوب نتیجه گرفتند. سپاهان هم می‌توانست برنده باشد. امشب هم یک بازی حساس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرسپولیس در آزادی دارد. النصر تیم خوبی است ولی من مطمئنم نماینده شایسته کشورمان با دست پر از میدان خارج می‌شود.

قلعه نویی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه رونالدو برای یک بازی رسمی به تهران آمد، چه تدبیری دارید که با دیپلماسی ورزشی با حریفان بهتری بازی کنیم، گفت: دیروز شاهد مسائلی بودیم. من به اتفاقاتش کاری ندارم. اما دیروز یک پیام به همه ما داده شد که قدرت نرم خیلی بهتر از این است که آدم از دیوار بالا برود. اگر آدم از در وارد شود خیلی بهتر است. فوتبال هم یک دیپلماسی بسیار قوی است و نباید آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تهدید بدانیم و این یک فرصت است و می‌توانیم در بحث‌های بین‌المللی تعاملات بهتری داشته باشیم. خیلی از مشکلات و دغدغه‌های جامعه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌توانیم در داخل به وسیله همین فوتبال برطرف کنیم. ان‌شاءالله به سمتی برویم که هم مملکت و هم مردم آرامش داشته باشند و هم از زندگی در ایران لذت ببرند و هم فوتبال وسیله‌ای باشد که مردم لذت ببرند و اوقات فراغت خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد شرایط تیم امید و اینکه نتوانسته به المپیک برسد گفت: اجازه بدهید، باید سر یک فرصت مناسب‌تر کلی‌تر از اول مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگویم. به مردم توضیح بدهم که چطوری بوده است. عنایتی هم هرچه در توان داشت با وقت کم گذاشت، اما بدشانسی‌های زیادی هم آورد. قبل آن باید توجیه می‌شدند، این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم باید آسیب‌شناسی کنیم که چرا آیین‌نامه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کامل نخواندند. باید همه اینها بررسی شود. از روزی که ما با آقای خسروی وفا و مناف هاشمی و آقایان تاج و نبی نشستیم باید بررسی شود.

وی در مورد مصدومیت بیرانوند و اینکه امشب بازی می‌کند و ممکن است جام ملت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست بدهد، گفت: من یک خاطره بگویم. زمانی مجتبی جباری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌خواستند جراحی کنند. او از اتاق عمل به من زنگ زده و گفت دکتر گفته دو نوع می‌تواند عمل کند؛ یک عمل که زودتر بیاید و به سلامتی‌اش آسیب بزند و عمل بعدی به‌گونه‌ای بود که طول درمان بیشتری داشت. من گفتم آن عمل که طول درمان بیشتری دارد انجام شود، سلامتی بازیکن از همه چیز برای ما مهم‌تر است. کار پزشکی پرسپولیس هم با کادر پزشکی تیم ملی تبادل نظر داشته است. نمی‌دانم، باید بپرسم که حتما باید این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرده باشند. خود بیرانوند یک بازیکن حرفه‌ای است و شرایطش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌داند. هیچ بازیکنی بهتر از خودش شرایطش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌داند. بهتر از همه دکترها می‌داند چه شرایطی دارد. او هم می‌خواست به تیمش و باشگاهش کمک کند.

قلعه‌نویی در مورد حذف رضا اسدی از تیم ملی، گفت: در مورد بازی با النصر سؤال کنید. شما همه سؤال‌هایتان حاشیه‌ای بود.

وی در مورد برنامه‌های تیم ملی گفت: ما در مهرماه در تورنمنت اردن شرکت می‌کنیم. بعد از آن هم مقدماتی جام جهانی داریم. شاید دو هفته قبل از جام ملت‌های آسیا یک بازی تدارکاتی خوب انجام بدهیم، با یک تیم بسیار بزرگ. اما آن بازی احتمالا بدون لژیونرها خواهد بود اما بازی بزرگی است که اگر نهایی شود اطلاع‌رسانی می‌کنیم که احتمالا خارج از کشور هم برگزار می‌شود. یک بازی هم در خود قطر احتمالا در نوزدهم و بیستم انجام خواهد شد که پشت درهای بسته خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد اینکه چه تیم ملی بزرگی است که خارج از فیفا با ما بازی می‌کند گفت: آنها هم بدون لژیونرهایشان بازی می‌کنند.

قلعه نویی در مورد اینکه بحث خط خوردن اسدی انضباطی بوده، گفت: نه، نه، نه، رضا از بهترین و بااخلاق‌ترین بازیکنان ماست و از نظر فنی هم روی او حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم و توضیحات کامل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌دهیم.

 

منبع: khanefootball-48067

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد