hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > کاهش مرگ و میر و تصادفات جاده ای شاخص نهایی برنامه هاست

استاندار گلستان:

کاهش مرگ و میر و تصادفات جاده ای شاخص نهایی برنامه هاست

استاندار گلستان با بیان اینکه علاوه بر کارایی بدنبال اثر بخشی برنامه های مداخله گری دستگاههای اجرایی در موضوعات مختلف هستیم، گفت: هدف از برنامه های  مداخله گری در حوزه تصادفات برون شهری، کاهش مرگ و میرها و تصادفات جاده ای استان که شاخص نهایی است، هستیم.

علی محمد زنگانه در دوازدهمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل و هشتمین جلسه شورای ترافیک گلستان بصورت مشترک در سالن اجتماعات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، افزود: در این برنامه ها بدنبال اولویت بندی و اعمال قانون 20-80 بوده تا از هدر رفت وقت، منابع و نیروی انسانی در کارهایی که ویژگی های کارآیی و اثربخشی را ندارند، جلوگیری شود.
به گفته ریاست کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل گلستان، همچنین  در تلاشیم با ائتلافی، سازمانی و مشترک کردن برنامه های موازی در کوتاه ترین زمان به شاخص نهایی دست یابیم.
زنگانه اظهارداشت: سهم فناوری نیز در این برنامه ها دیده می شود و در کنار آن به تقویت فیزیکی و انسانی دستگاههای محوری از جمله پلیس راه خواهیم پرداخت.
وی، افزایش خودروها،ترددها و مهاجرت ها را نیز عوامل تاثیرگذار در اثربخشی و کارآیی این برنامه ها دانست و گفت: اما آنچه که در این برنامه ها برای ما مهم است کاهش جان حتی یک انسان است تا مدیریت مبتنی به شاخص نتیجه محقق شود.
مصوباتی هم که در این جلسه به تصویب استاندار و رئیس کمیسیون و شورا رسید شامل نصب دوربین نظارت تصویری در 31 نقطه از محورهای ارتباطی، اقدام فرمانداران در پیست های موتورسواری برابر ظرفیت های موجود، آموزش و فرهنگ سازی مدارس بویژه مدارس حاشیه محورها بصورت متمرکز و ائتلافی، توسعه پایگاههای امداد و نجات بود.
همچنین تکمیل پایگاههای اورژانس، استخراج شاخص های پوششی، اثربخش و شاخص نتیجه و نهایی و استفاده از ظرفیت داوطلبان هلال احمر، سلامت و شبکه بهداشت و جوان نیز از مصوبات دیگر این جلسه به شمار می آید.
                             

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد