به گزارش اکوایران؛ روز گذشته فعالان بازار خودرو اعلام کردند که به تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار چندان امیدوار نیستند، پیش‌بینی که برای بازار سایپایی‌ها محقق شد. فعالان بازار خودرو معتقدند در حال حاضر بازار خودرو در انتظار ورود خودروهای واردتی است و ظاهرا ورود این خودروها می‌تواند قیمت خودرو را تثبت کند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» کاهشی 7 میلیونی در بازار داشت و افت قیمت «کوییک معمولی» هم در بازار به 4 میلیون رسید.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. براساس ارزیابی امروز «شاهین» در بازار 592 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افت 8 میلیونی داشت.

از سوی دیگر براساس رصد بازار خانواده کوییک هم با افت 2 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شدند، در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R» در بازار امروز 343 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار 343 میلیون تومانی شد.

ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوقدار» در بازار افتی 2 میلیونی داشت و 334 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 338 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 3 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز 350 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهشی 3 میلیونی را تجربه کرد.

اکو سایپا 28