hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جشنواره ساخت مترسکها درشاهرود

جشنواره ساخت مترسکها درشاهرود

مدیرکانون بسیج هنرمندان شاهرود از برگزاری نهمین جشنواره ساخت مترسکهای زشت اهریمنی استکبار و غارتگران قرن در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهرود خبر داد
شاهرود_ حسین بابامحمدی؛ عباس اعتماد با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره ساخت مترسک‌های زشت اهریمنی استکبار وغارتگران قرن اظهار کرد: این جشنواره به همت بسیج هنرمندان شاهرود و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهرود، فرهنگی هنری سپاه ناحیه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود هر سال پرشورتر از سال گذشته برگزار می‌شود.
عباس اعتماد گفت: مسابقه بزرگ ساخت ماکت مترسک به مناسبت ایام الله دهه فجر با موضوع استکبار جهانی و عوامل فریب خورده است که برای نهمین بار به ابتکار بسیج هنرمندان در استان سمنان در شاهرود برگزار می‌گردد.
مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود با اشاره به اینکه آمریکا، اسرائیل و داعش از محور‌های اصلی مسابقه است افزود: علاقمندان باید آثار و تولیدات خود را روز ۲۲ بهمن پس از طی مسیرهمراه با مردم در کنارجایگاه تحویل نمایند.
اعتماد خاطر نشان کرد: در این جشنواره سه اثر برگزیده از زشت‌ترین مترسک‌ها که منفورترین چهره را از استکبار جهانی به نمایش بگذارند، ویژه تقدیر خواهد شد و به بقیه آثار برگزیده جوایز نقدی اهدا می‌شود.
وی با بیان اینکه پس از طی مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن آثار در محلی نزدیک به جایگاه به نمایش گذاشته خواهند شد
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد