hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > انقلاب در خدمات خودرویی

انقلاب در خدمات خودرویی

مجموعه اتوشناس توانسته با در نظر گرفتن مزایای خاصی برای مشتریان به استانداردهای بین‌المللی در زمینه خدمات پس از فروش خودرو دست یابد و دغدغه‌های اصلی مشتریان را که به دو مقوله بی‌اعتمادی و بی‌احترامی خلاصه می‌شود، رفع کند.

فردای اقتصاد: اگر خودرو داشته باشید احتمالا چند باری در سال گذرتان به تعمیرگاه می‌خورد. اما تعمیرگاه‌های خودرو که در سال‌های اخیر شلوغ و شلوغ‌تر شده‌اند، عموما محیط ناخوشایندی برای مشتریان محسوب می‌شوند. چه برای آن‌هایی که مجبورند از کار و وظایف روزمره خود برای رفتن به تعمیرگاه بزنند، آن‌هایی که در صف پذیرش نمایندگی‌ها منتظر می‌مانند یا برای آن‌ها که از محیط شلوغ بیزارند. نارضایتی برخی هم از بی‌اعتمادی به مکانیک‌ها نشات می‌گیرد.

این در حالی است که در بیشتر کشورهای پیشرفته دنیا بخش مهمی از این مشکلات حل شده است. حالا در ایران، مجموعه اتوشناس توانسته با در نظر گرفتن مزایای خاصی برای مشتریان به استانداردهای بین‌المللی در زمینه خدمات پس از فروش خودرو دست یابد و دغدغه‌های اصلی مشتریان را که به دو مقوله بی‌اعتمادی و بی‌احترامی خلاصه می‌شود، رفع کند. خدمات پرداخت اعتباری، اعطای خودروی جایگزین، حمل رایگان خودرو و گارانتی تعمیرات بخشی از این مزایا هستند.

منبع: fardayeeghtesad-29501

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد