hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > حدود ۹۰۰ هزار دانش آموز سیستان و بلوچستانی آماده ورود به مدرسه هستند

حدود ۹۰۰ هزار دانش آموز سیستان و بلوچستانی آماده ورود به مدرسه هستند

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در سال تحصیلی جدید حدود ۹۰۰ هزار دانش‌آموز این استان وارد کلاس‌های درس می‌شوند

به گزارش رویداد ایران - حسین بروشکی از آمادگی مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق سیستان و بلوچستان برای آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس خبر داد و اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید عملیاتی شدن رویکرد تحولی و تقویت مدارس دولتی ضرورتی انکارناپذیر است.

وی ادامه داد: با شعار تعریف شده برای سال تحصیلی جدید سعی خواهیم کرد همه یکدل و یکصدا بدنبال تحقق مدرسه قوی، آموزش و پرورش قوی و ایران قوی باشیم و در این مسیر بصورت جهادی و بی وقفه گام برداریم.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین اولویت برنامه‌های آموزشی و تربیتی در استان تحول و تحول گرایی در مدارس و افزایش اختیارات مدیران مدارس خواهد بود چرا که همه چیز در دستگاه تعلیم و تربیت رقم می خورد.
وی ادامه داد: یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در فرآیند یاددهی یادگیری دانش آموزان توانمندسازی و به روز بودن دانش معلمان است که در این راستا از همه ظرفیت‌های درون و برون سازمانی بهره‌گیری خواهیم کرد.
بروشکی اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید حدود ۴۹ هزار فرهنگی در جای جای سیستان و بلوچستان وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان استان را بر عهده خواهند داشت.
وی بر لزوم مشارکت، همراهی و کمک مجموعه‌های مختلف و دیگر دستگاه‌ها با نظام آموزشی تاکید کرد و افزود: شرایط ویژه سیستان و بلوچستان و گستردگی فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش می‌طلبد تا این هم افزایی و همگرایی توسعه و تعمیق یابد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد