hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > تلفن‌همراه رونالدو لو رفت!/عکس

تلفن‌همراه رونالدو لو رفت!/عکس

احتمالا این سوال تا به حال پیش آمده باشد که کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن سال فوتبال جهان و فوق ستاره پرتغالی، در حال حاضر از کدام برند تلفن همراه استفاده می‌کند؟

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، دیده شده است که کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن سال فوتبال جهان و فوق ستاره پرتغالی، در حال حاضر از تلفن همراه هواوی استفاده می‌کند. پست Weibo توسط Sina Digital عکسی از رونالدو را با گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که احتمالا از برند هواوی است.

تلفن‌همراه رونالدو لو رفت!/عکس

گمانه زنی های پیرامون این پست به Huawei Mate RS Porsche Design Edition اشاره دارد. با این حال حدس زده می شود که عکس Weibo مربوط به سال 2021 است و برخی از کاربران اینترنت معتقدند که می‌تواند یک گوشی غیر هوآوی در تصویر باشد. همچنین حدس زده می‌شود که رونالدو از هشت تلفن همراه استفاده می‌کند و مدل هواوی به طور خاص برای پیدا کردن لوکیشن بوده است. سایر گوشی‌ها، طبق گمانه زنی‌های تایید نشده، همه محصولات اپل هستند.

تلفن‌همراه رونالدو لو رفت!/عکس

این گوشی روی پورشه رونالدو دیده شد و این فوق ستاره هرگز عشق خود را به خودروهای پورشه پنهان نکرده است. Mate RS Porsche Design Edition در سال 2018 به مناسبت هفتادمین سالگرد تولید خودروی اسپرت پورشه عرضه شد. این اتفاق همزمان با عرضه پورشه 911nGT 3 RS بود. هواوی با پورشه همکاری کرده بود تا سالگرد Huawei Mate RS را که برای این خودرو سفارشی شده بود، عرضه کند. این امکان وجود دارد که پورشه برای خرید هر خودرو، گوشی موبایل Huawei Mate RS سفارشی شده را به عنوان بخشی از بسته ارائه کرده باشد.

تلفن‌همراه رونالدو لو رفت!/عکس

این گوشی هوشمند دارای تنظیمات سه دوربین لایکا با رزولوشن 40 مگاپیکسل است و علاوه بر اسکنر اثرانگشت پشتی، از باز کردن قفل اثر انگشت درون صفحه‌نمایش نیز استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و قرمز عرضه شد و همچنین قابلیت بازگشایی قفل با چهره را دارد. Huawei Mate RS Porsche Design Edition دارای پیکربندی حافظه رم/حافظه 6/512 گیگابایتی است و دارای برچسب قیمت 12999 یوان یعنی 1803 دلار است.

منبع: gizmochina

227323

منبع: khabaronline-1814796

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد