hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > مصدومیت ۷ نفر در پی بروز سیل در آستارا/ ویدیو

مصدومیت ۷ نفر در پی بروز سیل در آستارا/ ویدیو

فرماندار آستارا گفت: شدت بارش‌ها به گونه‌ای بوده که بخش قابل توجه‌ای از شهرستان آستارا دچار آبگرفتگی شده است.

به گزارش شبکه شرق، فرماندار آستارا با اشاره به تخریب پل سیبلی در محور مواصلاتی آستارا به تالش گفت: بر اثر ریزش پل دو خودرو به رودخانه سقوط کرده و تاکنون هفت نفر در سطح شهرستان مصدوم شده اند.

محمدرضا شهاب زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه سقوط دو خودرو به داخل رودخانه سیبلی و مصدومیت دو سرنشین این خودرو اظهار کرد: در حال حاضر مسیر آستارا به تالش به صورت یک طرفه باز است و تمامی مصدومان به بیمارستان‌ها مراجعه و درمان سرپایی شده‌اند.

وی شدت بارش ها را یادآور شد و افزود: شدت بارش‌ها به گونه‌ای بوده که بخش قابل توجه‌ای از شهرستان آستارا دچار آبگرفتگی شده است.

 

فرماندار آستارا با اشاره به حضور مدیر کل بحران، مدیر عامل جمعیت هلال و همچنین مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در این شهرستان و بررسی میزان خسارت ها و نحوه امداد رسانی به حادثه دیدگان و سیل زدگان تصریح کرد: نانوایی های سطح شهرستان پخت نان فوق العاده را آغاز و ارسال آن به مناطق حادثه دیده در حال انجام است.

 

شهاب زاده از حضور نیروهای نظامی، انتظامی مرزبانی و بسیج مردمی در نقاط حادثه‌ دیده خبر داد و گفت: امدادرسانی در حال انجام است و بارش باران همچنان ادامه دارد.

منبع: sharghdaily-897241

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد