hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > سقوط رتبه جهانی ایران در سرعت اینترنت موبایل و ثابت

سقوط رتبه جهانی ایران در سرعت اینترنت موبایل و ثابت

سرعت اینترنت موبایل ایران در هشتمین ماه ۲۰۲۳ میلادی، ۳۱.۳۳ مگابیت برثانیه و جایگاه آن در رده بندی کشور‌هایی با بیشترین میزان این شاخص رده ۷۲ اعلام شده است. این جایگاه حاکی از سقوط ۵ پله‌ای ایران در این رده بندی است.

گزارش اسپید تست نشان می‌دهد در آگوست ۲۰۲۳ میلادی میانه سرعت اینترنت موبایل و ثابت ایران نسبت به ماه قبل کاهش قابل توجهی داشته است.

به گزارش مهر، گزارش جدید وب سایت اسپید تست نشان می‌دهد در آگوست ۲۰۲۳ میلادی میانه سرعت جهانی اینترنت موبایل ۴۳.۲۰ و میانه سرعت جهانی اینترنت ثابت ۸۲.۷۷ گیگابیت برثانیه بوده است. این در حالی است ک میانه سرعت اینترنت موبایل و ثابت جهان در جولای (ماه گذشته میلادی) به ترتیب ۴۲.۳۵ و ۸۲.۵۶ مگابیت برثانیه بوده است.

طبق این گزارش میانه سرعت اینترنت موبایل ایران در هشتمین ماه ۲۰۲۳ میلادی، ۳۱.۳۳ مگابیت برثانیه و جایگاه آن در رده بندی کشور‌هایی با بیشترین میزان این شاخص رده ۷۲ اعلام شده است. این جایگاه حاکی از سقوط ۵ پله‌ای ایران در این رده بندی است.

(عکس) نزول چشمگیر رتبه جهانی ایران در سرعت اینترنت موبایل و ثابت

یکی از نکات جالب در رده بندی کشور‌هایی با بیشترین اینترنت ثابت، تثبیت جایگاه یکم تا نهم این فهرست است. به عبارت دیگر رتبه‌های یکم تا نهم فهرست آگوست ۲۰۲۳ میلادی هیچ تغییری نسبت به جولای (ماه قبل) ندارند. طبق این گزارش سنگاپور (۲۵۴.۶۵ مگابیت برثانیه) در جایگاه یکم، هنگ کنگ (۲۴۳.۵۹ مگابیت برثانیه) دوم، شیلی (۲۴۰.۴۳ مگابیت برثانیه) سوم، امارات متحده عربی (۲۴۰.۲۵ مگابیت برثانیه) چهارم، تایلند (۲۱۲.۶۸ مگابیت برثانیه) پنجم، آمریکا (۲۱۰. ۴۰ مگابیت برثانیه) ششم، چین (۲۰۰.۵۳ مگابیت برثانیه) هفتم، دانمارک (۱۹۹.۵۰ مگابیت برثانیه) هشتم و اسپانیا (۱۷۶.۷۴ مگابیت برثانیه) در رده نهم قرار دارند.

در رده دهم این فهرست نیز ایسلند با میانه سرعت اینترنت ثابت ۱۷۳.۴۵ مگابیت برثانیه قرار دارد و جایگاه آن نسبت به ماه قبل ۸ پله صعود کرده است.

منبع: fararu-666111

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد