hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > سخنگوی دولت: دولت محرمانگی ندارد/ با مردم شفاف هستیم

سخنگوی دولت: دولت محرمانگی ندارد/ با مردم شفاف هستیم

سخنگوی دولت گفت: دولت سیزدهم سال گذشته مهمترین اقدام اقتصادی و معیشتی که با زندگی مردم سروکار داشته یعنی طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها را با جزئیات پیش از اجرا با مردم مطرح کرد.

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت سیزدهم با مردم شفاف است و محرمانگی ندارد، تاکید کرد: همانطور که در عمل نشان داده‌ایم در مسیر شفافیت و مبارزه با فساد پیشگام هستیم.

علی بهادری جهرمی در پاسخ به سوالی درباره رویکرد دولت در زمینه طرح شفافیت، گفت: در همین دو سال مردم اقدامات مهم و شفافیت‌زای دولت در حوزه‌های مختلف از جمله در انتشار برنامه چهار ساله دولت با عنوان سند تحول، شفافیت کامل در روند صدور مجوزهای کسب و کار، انتشار فهرست و میزان بدهی بدهکاران کلان بانکی، انتشار صورت های مالی شرکت های دولتی و اجرای شفاف طرح مولدسازی دارایی‌های دولت را شاهد بوده‌اند.

سخنگوی دولت افزود: دولت سیزدهم سال گذشته مهمترین اقدام اقتصادی و معیشتی که با زندگی مردم سروکار داشته یعنی طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها را با جزئیات پیش از اجرا با مردم مطرح کرد.

بهادری جهرمی تاکید کرد: تمام مصوبات دولت نیز روی سامانه اینترنتی قوانین و مقررات منتشر می‌شود و نسخه‌ای از آن نیز برای روزنامه رسمی و دستگاه‌های مختلف ارسال می‌شود و مرتبا گزارش آن را به مردم عزیز اعلام می‌کنیم.

وی تاکید کرد:همه اینها نشان می‌دهد این دولت نه تنها در عمل از شفافیت استقبال می‌کند بلکه حامی ایجاد شفافیت نیز هست و خواهد بود.

 

منبع: sharghdaily-897153

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد