به گزارش اکوایران؛ آرامش در بازار سایپایی‌ها در حالی حاکم شد که امروز پرطرفدارهای ایران‌خودرو رشد قیمت قابل توجه در بازار داشتند.

فعالان بازار خودرو معتقدند این روزها تقاضا به بازار خودورهای اقتصادی برگشته است و این امر موجب شده تا شکل شمایل قیمت سایپایی‌ها در بازار تغییر کند. براساس ارزیابی بازار هرچند پرطرفدارهای ایران خودرو با رشد راهی تعطیلات هفته گذشته شدند، اما با آرامش از تعطیلات بازگشتند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. براساس ارزیابی امروز «شاهین» در بازار 600 میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت.   

از سوی دیگر براساس رصد بازار در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R» در بازار امروز 345 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت، اما «کوییک معمولی» در بازار رشد 2 میلیونی داشت و 345 میلیون تومان قیمت خورد.

ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد خانواده تیبا هم امروز تغییر قیمت نداشتند، با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار 336 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 341 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز 353 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و بدون تغییر راهی بازار شد.

اکو سایپا 26