hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > روایت روزنامه دولت از وضعیت کشور در سالگرد مهسا امینی؛ انقلاب ادعایی براندازان پیش از یک‌ساله شدن مرده بود

روایت روزنامه دولت از وضعیت کشور در سالگرد مهسا امینی؛ انقلاب ادعایی براندازان پیش از یک‌ساله شدن مرده بود

روزنامه ایران نوشت: انقلاب ادعایی براندازان پیش از آنکه یک ساله شود مرده بود و سالگرد فوت مهسا امینی به عنوان آخرین کارتی که جریان برانداز در دست داشت تا به بهانه آن یک بار دیگر در ایران اغتشاش‌آفرینی کند، آمد و گذشت.

روزنامه دولتی ایران وضعیت کشور در سالگرد مهسا امینی را توصیف کرده است. 

به گزارش ایران، روز گذشته همه شهرهای ایران بر خلاف فراخوان معاندان جوی آرام را تجربه ‌کردند و حتی مانور تبلیغاتی در رسانه‌های معاند هم تقریباً به چشم نخورد. با این حال عناصر یک تیم وابسته به گروهک تروریستی که با ورود به کشور از سمت مرز اقلیم کردستان عراق قصد داشتند با حضور در شهرستان سقز پروژه کشته‌سازی را بازآفرینی کنند ناکام در انجام مأموریتشان بازداشت شدند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: انقلاب ادعایی براندازان پیش از آنکه یک ساله شود مرده بود و سالگرد فوت مهسا امینی به عنوان آخرین کارتی که جریان برانداز در دست داشت تا به بهانه آن یک بار دیگر در ایران اغتشاش‌آفرینی کند، آمد و گذشت. یک سالی که از مرگ تلخ یکی از دختران ایران بر اثر عارضه قلبی ناگهانی به عنوان اسم رمز به راه انداختن ابرپروژه ضد ایرانی با شعار «زن، زندگی، آزادی» استفاده شد و اگرچه هزینه‌های گزافی برای مردم بر جای گذاشت، ایران‌ستیزان را حاصلی جز شکست نداشت.

 

منبع: etemadonline-632256

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد