hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > باشگاه پورتو دوباره پشت طارمی درآمد

باشگاه پورتو دوباره پشت طارمی درآمد

باشگاه پورتو دوباره پشت طارمی مقابل نژادپرستان درآمد

باشگاه پورتو بار دیگر از ستاره ایرانی اش مقابل توهین های نژادپرستانه حمایت کرد.
باشگاه پورتو دوباره پشت طارمی مقابل نژادپرستان درآمد
به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سایت «futebol365» پرتغال، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو بار دیگر در هفته گذشته با توهین‌های نژادپرستانه روبرو شد، اما با زدن گلی حساس که پیروزی 1-0 پورتو را در بازگشت دشوار به ورزشگاه خوزه گومز تضمین کرد، نشان داد که از این توهین‌ها مصون است.

این بازی همچنین نشان دهنده بازگشت سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو پس از 37 روز غیبت به نیمکت بود.

این ملی پوش ایرانی حتی بازی را از روی نیمکت شروع کرد اما در همان بیست دقیقه ابتدایی نیمه اول توسط سرخیو کونسیسائو به بازی دعوت شد تا جانشین اوانیلسون مصدوم شود.طارمی وارد زمین شد و بار دیگر در نهایت بازی را به سود پورتو رقم زد.

باشگاه پورتو شجاعت طارمی در مواجهه با نژادپرستی را با یک ضربه عالی که به حفظ این باشگاه در صدر مسابقات کمک کرد برجسته کرد. این حادثه تداوم رفتار نژادپرستانه در فوتبال را برجسته می کند که باید به شدت محکوم شود.

پورتو در بیانیه اش نوشت: طارمی در ورزشگاه دشوار تاریخی خوزه گومز، با یک شوت عالی به پیروزی 1-0 مقابل استرلا دا آمادورا دست یافت تا پورتو صدرنشین لیگ پرتغال باقی بماند.

این اولین باری نیست که طارمی مورد توهین نژادپرستانه قرار می گیرد زیرا پیش از این نیز هدف اظهارنظرهای توهین آمیز کارلوس خاویر، بازیکن سابقاسپورتینگ قرار گرفته بود.

 

منبع: khanefootball-48015

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد