hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تقویت نشاط شهروندی با اجرای تونل های نوری درسمنان

تقویت نشاط شهروندی با اجرای تونل های نوری درسمنان

به منظور زيبا سازی منظر شهری و ايجاد فضايی با نشاط، معاونت خدمات شهر شهرداري سمنان طرح تونل های نوری از محل اعتبارات داخلی شهرداری اجرا  نموده است
جواد نجاریانی گفت : در دنیای مدرن امروز با الهام از هنر نورپردازی و نصب المان ها و فن آوری های جدید می توان گردشگران را برای تماشای جاذبه های  شهر فراخواند که این امر باید از طرف سیاست گذاران حوزه مدیریت شهری مورد بررسی و توجه قرار گیرد، زیرا جذب گردشگر از نظر اقتصادی مزایای بسیاری برای شهر در بر خواهد داشت.
نجاریانی افزود : یکی از رویکردهای مدیریت شهری سمنان ارتقاء مبلمان شهری می باشد. یقینا پروژه هایی که با این هدف برنامه ریزی می گردند می توانند در ایجاد محیطی خلاق و زیبا در جهت نشاط و شادابی مردم نقش بسزایی ایفا کنند، در همین راستا شهرداری سمنان اقدام به طراحی و اجرای تونل های نوری در مناطق مختلف شهر نموده است.
وی اضافه کرد: لازمه طراحی محیطی بهره مندی حداکثری از شاخصه های اقلیمی،فرهنگی و غیره می باشد که می توان آنرا با روش های نوین و نیازهای امروز مردم هماهنگ کرد تا پاسخگوی نیازهای زندگی مدرن و هویت بخشی به محیط زیست شهری باشیم.
معاون خدمات شهری شهرداری سمنان از انجام اقدامات مختلف در سطح شهر برای گرامی داشت ایام الله دهه فجر نیز خبر داد.
نجاریانی گفت : در راستای بزرگداشت و گرامیداشت ایام الله دهه ی فجر، پرچم های جمهوری اسلامی ایران و همچنین بنرهای ویژه دهه ی فجر در معابر شهری و بطور  ویژه در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نصب شد.
وی در خصوص آذین بندی و نورپردازی اضافه نمود : نصب ریسه های پارچه ای الوان به متراژ ۱۵۰۰۰ متر  در معابر و میدان های شهر صورت پذیرفته است و ساخت المان های نوری و نورپردازی ویژه این ایام از سایر اقدامات خدمات شهری به منظور گرامیداشت این ایام است.
شایان ذکر است تونل های نوری در بلوار قدس ، پیاده راه شورای اسلامی شهر ، بلوار قائم (عج) در حال آماده سازی می باشد .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد