hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > برگزاری نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در استان قم

برگزاری نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در استان قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از برگزاری اولین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید به منظور قطع حلقه‌های وابستگی بنگاههای تولیدی به قطعات و مواد اولیه وارداتی در محل دائمی نمایشگاه بین الملی قم از 16 تا 18 دی ماه خبر داد.


به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم، محمود سیجانی با بیان این مطلب، افزود: نظر به اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید در جهت توسعه اقتصادی و رفع نیازمندی ها توسط تولید کنندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان و اینکه کشور بیش از پیش به ابتکار، خلاقیت و دستاوردهای علمی و تخصصی نیازمند می باشد گفت این نمایشگاه بمدت 3 روزدایر است. و از ساعت 16 الی 21 آماده بازدید علاقه مندان و پژوهشگران و صنعتگران خواهد بود .

وی تصریح کرد: به منظور پربارتر بودن رویداد مذکور در جهت تکمیل زنجیره خودکفایی و اشتغال پایدار این نمایشگاه اقدامات ، دستاوردها و فرصت های ساخت داخل ورونق تولید را در معرض دید و بازدید صنعتگران ، سرمایه گذاران ، تولید کنندگان و دانشگاهیان قرار می دهد.

رییس سازمان صمت استان قم ادامه داد: همزمان با این نمایشگاه نمایشگاه معدن و صنایع معدنی استان با حضور 25 معدن و صنایع معدنی استان برگزار خواهد شد تا آخرین دستاوردهای صنعتی و معدنی در معرض دید مراجعه کننده قرار خواهند داد.

سیجانی با تاکید براینکه یکی از زیرساخت های رونق تولید شناسایی عوامل تولید و از مهمترین راه های تحقق آن، شناسایی از طریق برگزاری نمایشگاه هاست اضافه کرد: نمایشگاه فرصت های ساخل داخل و رونق تولید جهت ارائه دستاوردها و تعامل و هم افزایی بین تولید کننده و متقاضی درخصوص معرفی امکانات و نیاز ها می باشد.

وی اظهار داشت: نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید با هدف قطع حلقه های وابستگی نهادها و بنگاههای داخلی به قطعات و لوازم اولیه وارداتی و همچنین تکمیل زنجیره علم ، فناوری ، تکنولوژی تولید محصول ، تجاری سازی به منظور ثروت آفرینی ارایه و در معرض دید و بازدید علاقمندان ، سرمایه گذاران ، تولید کنندگان شرکتهای دانش بنیان و دانشگاهیان قرار می گیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد