hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ۱۵ عضو شبکه خرابکاری در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و بازداشت شدند

۱۵ عضو شبکه خرابکاری در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و بازداشت شدند

سازمان اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه‌ای از شناسایی و دستگیری ۱۵ عنصر شبکه سازمان‌یافته ساخت بمب دست‌ساز خبر داد.

سازمان اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ۱۵ عنصر شبکه سازمان‌یافته ساخت بمب دست‌ساز که قصد ایجاد ناامنی از پیش تعیین شده داشتند با اشراف اطلاعاتی دقیق و به موقع شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه روز شنبه روابط عمومی اطلاعات سپاه فتح استان آمده است: این شبکه سازمان یافته که به دنبال خرابکاری، ایجاد ناامنی در مراکز نظامی، انتظامی و نقاطی در استان بودند، شناسایی و با اقدامات به موقع و فنی متلاشی شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: همزمان با فضاسازی معاندان برای ایجاد آشوب همزمان با سالروز اغتشاشات پارسال، ۶ عنصر اصلی و ۹ نفر مرتبط با این شبکه سازمان یافته خرابکاری برای ناامن جلوه دادن استان و اغتشاش آفرینی در روزهای آتی برنامه ریزی کرده بودند.

در پایان این اطلاعیه نیز تصریح شده است: پس از شناسایی این افراد با مجوز مقام قضایی همه این عوامل حین تست این مواد منفجره با حکم مقام قضایی بازداشت و روانه زندان شدند؛ تعدادی از عناصر دستگیر شده از فعالان اغتشاشات پارسال و دارای سوء سابقه نیز هستند.

 

منبع: etemadonline-632222

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد