hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > مرگ زن جوان بعد از زایمان با رحم اجاره‌ای

مرگ زن جوان بعد از زایمان با رحم اجاره‌ای

رحم اجاره‌ای و به دنیا آوردن نوزاد باعث مرگ زن جوان شد.

زن جوانی که رحم خود را اجاره داده بود پس از به دنیا آوردن نوزادش جان خود را از دست داد و خانواده‌اش از کادر پزشکی شکایت کردند.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری ۱۱۵ رازی صبح روز چهارشنبه بیست‌ودوم شهریورماه از  مرگ زن جوانی در بخش اورژانس یکی از بیمارستان‌های مرکز شهر تهران مطلع شدند و پس از آن موضوع را به وحید ناصری، بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم تحقیقات جنایی با دستور قاضی جنایی راهی سردخانه مرکز درمانی مورد نظر شدند و جسد زن ۲۳ساله‌ای را مشاهده کردند که حین زایمان فوت کرده بود. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد زن جوان رحم خود را اجاره داده و برای به دنیا آوردن نوزاد از گرگان به تهران آمده و به یک زایشگاه فوق تخصصی در غرب تهران مراجعه کرده بود، اما پس از ترخیص حالش بد شد.

تحقیقات بعدی حکایت از آن داشت که متوفی پس از وخامت حال جسمانی‌اش به اورژانس بیمارستان منتقل شده اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته و در نهایت فوت کرده است. در ادامه تحقیقات خانواده‌‌ او به‌خاطر این اتفاق شکایت خود را تحت عنوان قصور پزشکی از کادر پزشکی زایشگاه فوق تخصصی در غرب تهران مطرح کردند.

پس از انجام تحقیقات مقدماتی و ثبت شکایت خانواده دختر جوان با دستور بازپرس وحید ناصری جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل و پرونده تشکیل شده نیز با قرار عدم صلاحیت به رسیدگی در دادسرای جنایی برای رسیدگی قضایی به دادسرای ناحیه ۲۶ (جرائم پزشکی) ارجاع داده شد.

 

منبع: etemadonline-632188

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد