hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > بررسی دفع پسماند شهري و تشكيل سازمان پسماند و نقش اجرايي شهرداري گرگان

بررسی دفع پسماند شهري و تشكيل سازمان پسماند و نقش اجرايي شهرداري گرگان

در هشتادو دومين جلسه كميسيون خدمات ،سيما،منظر و زيست شهري به ریاست ابوالفضل تجری موضوع پسماند در شهرداري مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس كميسيون خدمات شهری شورای اسلامی شهر گرگان، ابوالفضل تجری با اشاره به سهم قانوني شهرداري از بدو تاسيس سازمان پسماند و اختصاص قطعه زميني به اين موضوع در سنوات قبل، گفت: رسيدگي و مطالبه گري سهم و منافع شهرداري در اين خصوص و پيگيري علل پرداخت هزينه مازاد، علي رغم خدمات ارائه شده جهت جمع آوري و انتقال پسماند شهري از جمله موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس كميسيون خدمات شهری شورای اسلامی شهر گرگان با بيان اهميت پيگيري جايگاه و حقوق شهرداري در بحث پسماند، پيگيري جهت استفاده بهينه و ایجاد درآمد از پسماند را با توجه به تجربه موفق بعضي كشورها و حتي شهرهايي در ايران راخواستار شد.

اعضاي شورای اسلامی شهر گرگان نیز با اشاره به گزارش مسئولين شهرداري از سابقه موضوع دفع پسماند شهري و تشكيل سازمان پسماند و نقش اجرايي شهرداري در اين خصوص، موضوع پسماند شهري و جمع اوري و دفع زباله و ضايعات را از وظايف اصلي شهرداري در نظافت و خدمات به شهروندان عنوان کردند.

در این جلسه همچنین مقرر شد واحد املاک و حقوقی شهرداری گزارشی از موضوعات مربوط به زمین و ساختمان پسماند تهیه و به شورا ارائه و واحد درآمد و حقوقی نسبت به سهام شهرداری از پسماند و دریافتی در دو سال گذشته اقدام نماید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد