hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > واکنش عجیب «شان پن» به استفاده تهیه‌کنندگان هالیوود از هوش مصنوعی/ کپی دخترتان را به من بدهید!

واکنش عجیب «شان پن» به استفاده تهیه‌کنندگان هالیوود از هوش مصنوعی/ کپی دخترتان را به من بدهید!

شان پن موضع قاطعانه‌ای علیه هوش مصنوعی اتخاذ کرده است.

«شان پن» در مصاحبه مفصلی با «ورایتی» از موضع خود در برابر هوش مصنوعی، جنگ اوکراین و روسیه و اسکار بحث‌برانگیز سال ۲۰۲۲ گفته است.

به گزارش سی‌نما، او پیامی دارد برای تهیه‌کنندگانی که می‌خواهند بازیگران را اسکن کنند و در آینده بدون پرداخت دستمزدی از تصاویر آن‌ها در پروژه‌ها استفاده کنند. هوش مصنوعی یکی از نگرانی‌های بازیگران و نویسندگانی است که از چند ماه پیش اعتصاب کرده‌اند.

پن به تهیه‌کنندگان و استودیوها می‌گوید: «پس اسکن من و داده‌های صوتی من و چنین چیزهایی را می‌خواهید. بسیار خوب، پیشنهاد منصفانه من این است: من [اسکن] دختر شما را می‌خواهم، چون می‌خواهم از او یک بدل مجازی بسازم و دوستانم را دعوت کنم تا به پارتی مجازی من بیایند و هر کاری که دوست داشتیم با او بکنیم. ممکن است به دوربین نگاه کنید و بگویید این کار از نظرتان مشکلی ندارد؟»

این بازیگر برنده اسکار تأکید می‌کند که کاملاً جدی است: «مسئله کسب‌وکار نیست. یک پیشنهاد بی‌شرمانه است. اینکه حاضرند چنین کاری کنند و مسئولیتش را نپذیرند توهین‌آمیز است. این یک افشاگری واقعی درباره اخلاق است – بی‌اخلاقی.»

 

منبع: etemadonline-632005

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد