درباره ما نسخه آزمایشی | شنبه، 6 تیر 1405

کد: 241184 | 23 شهریور 1402 ساعت 20:00

چرا بنگاه‌ها وجود دارند؟

زندگی بزرگان اقتصاد/ رونالد کوز
چرا بنگاه‌ها وجود دارند؟


فردای اقتصاد: چرا بنگاه‌ها وجود دارند؟ پاسخ رونالد کوز برنده نوبل اقتصاد به این سول این است که شرکت‌ها برای به حداقل رساندن هزینه‌هایی که افراد و کسب‌وکارها هنگام مبادله کالاها و خدمات متحمل می‌شوند، تشکیل می‌شوند. هرچه بهای مبادله کمتر باشد، تبادل‌های بیشتری اتفاق می‌افتد و ما راحت‌تر نیاز هایمان را برطرف می‌کنیم. بسیاری از تصمیماتی که کسب‌وکارها در طول روز می‌گیرند برای کمتر کردن هزینه‌های مبادله است.

منبع: fardayeeghtesad-29232



عکس خوانده نمی‌شود