hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > شرط جدید بهره‌مندی از مشوق طرح کالابرگ الکترونیک

مدیرکل تعاون گلستان پاسخ داد

شرط جدید بهره‌مندی از مشوق طرح کالابرگ الکترونیک

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در خصوص شرط بهره‌مندی دهک‌های اول تا پنجم درآمدی از مشوق طرح کالابرگ الکترونیک توضیح داد.
حسین خواجه مظفری اظهار کرد: تا پیش از این شرط بهره‌مندی از یارانه تشویقی این بود که حداقل ۸۰ درصد یارانه خود را به خرید ۱۱ قلم کالای اعلام شده اختصاص دهند اما بر اساس قانون جدید این مشوق، با خرید ۵۰ درصد از یارانه بلافاصله ۱۲۰ هزار تومان در حساب آن‌ها شارژ می‌شود.

وی با بیان اینکه دهک‌های اول تا پنجم می‌توانند از طرح تشویقی کالابرگ الکترونیک بهره‌مند شوند، گفت: افرادی که مشمول یارانه ۴۰۰ هزار تومانی هستند، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان و افرادی که یارانه ۳۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند، با خرید ۱۵۰ هزار تومان می‌توانند از طرح تشویقی کالابرگ استفاده کنند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر، ۳ هزار و ۶۰۰ فروشگاه بزرگ و کوچک در استان به این شبکه متصل است و ۹۴۵ فروشگاه نیز در نوبت تجهیز برای پیوستن به این طرح هستند، خاطرنشان کرد: تا کنون ۶۸ هزار و ۸۷۰ خانوار در استان گلستان در این طرح شرکت کرده‌اند.

خواجه مظفری اضافه کرد: مردم استان گلستان تا امروز با ۱۷۴ هزار و ۵۰۰ تراکنش در مجموع به مبلغ ۱۸۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  خرید انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه اعلام تمایل به استفاده از اعتبار کالابرگ الکترونیکی از طریق اپلیکیشن شبکه ملی اعتبار (شما) انجام می‌شود، گفت: چنانچه فردی متمایل به خرید کالای الکترونیکی نبود، همچنان امکان برداشت نقدی یارانه واریزی ماه‌های آینده وجود دارد.

وی بیان کرد: در این طرح اعتبار کلیه خانوارهای یارانه‌بگیر شارژ شده و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک استفاده کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اضافه کرد: در صورت استفاده از این مزیت و خرید کالا از محل اعتبار یارانه، به‌ میزان اعتبار استفاده‌ شده از یارانه ماه بعد خانوار کسر و مابقی به‌ صورت نقدی، در موعد مقرر واریز یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

خواجه مظفری افزود: به موجب این طرح، امکان خرید اعتباری ۱۰ قلم کالای اساسی شامل ماست، شیر، پنیر، قند و شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم مرغ تا سقف مبلغ یارانه خانوار از فروشگاه‌های عامل، یک ماه زودتر از تاریخ واریز نقدی فراهم شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد