hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > تحلیل «رائفی‌پور»‌طور کیهان از فیلم «جوکر» و ارتباط دادن آن با اعتراضات بنزینی ایران!

تحلیل «رائفی‌پور»‌طور کیهان از فیلم «جوکر» و ارتباط دادن آن با اعتراضات بنزینی ایران!

روزنامه کیهان نوشت: کمتر از یک ماه پس از لبنان و بعد از اعلام گرانی بنزین، اعتراضاتی در ایران هم شروع شد. و مانند عراق و لبنان با ورود گروه «جوکر»ها به خشونت حداکثری و بی‌سابقه‌ای کشیده شد.

روزنامه کیهان مدعی شده فیلم‌های هالیوودی مانند جوکر حاصل برنامه‌ریزی مراکز استراتژی و اندیشکده‌های آمریکایی برای ایجاد آشوب در کشورهاست!

به گزارش کیهان، فیلم «جوکر» درباره شورش طبقه فرودست جامعه علیه طبقه فرادست همراه با تخریب اماکن عمومی و حمله به افرادی که نماد و نشانه برقراری نظم در جامعه هستند، تئوری جدیدی را پس از شورش‌های جلیقه زردهای فرانسه مطرح ساخت. یک ماه بعد و در اول اکتبر 2019 اعتراضات در عراق و سپس دو هفته بعد از آن در لبنان علیه فشارهای اقتصادی و بیکاری و مالیات بر بنزین آغاز شد. سرانجام کمتر از یک ماه پس از لبنان و بعد از اعلام گرانی بنزین، اعتراضاتی در ایران هم شروع شد. و مانند عراق و لبنان با ورود گروه «جوکر»ها به خشونت حداکثری و بی‌سابقه‌ای کشیده شد. قضیه چیست؟ آیا پیشگویی می‌کنند؟ آیا تهیه‌کنندگان و تولیدکنندگان‌هالیوود پیشگو هستند؟ پاسخ قطعا منفی است. 

کیهان در ادامه نوشته است: اطمینان داشته باشید که پای هیچ پیشگو و پیشگویی هم در میان نیست! از یک سو مراکز استراتژی و ‌اندیشکده‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند، از دیگر سوی، پول و هزینه‌ها را از کارتل‌ها و تراست‌های اقتصادی و سلاح لازم را از کمپانی‌های اسلحه‌‌سازی تامین نموده و سرانجام زمینه‌‌سازی فکری و القاء ذهنی را برعهده رسانه‌ها و استودیوهای سینمایی قرار می‌دهند. 

 

منبع: etemadonline-631911

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد