hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > تاکید فرمانده سپاه بر بازنگری کتب درسی؛‌ معارفی آموزش داده شود که دانش‌آموزان تحت‌تاثیر ابهامات دشمنان قرار نگیرند

تاکید فرمانده سپاه بر بازنگری کتب درسی؛‌ معارفی آموزش داده شود که دانش‌آموزان تحت‌تاثیر ابهامات دشمنان قرار نگیرند

فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان تلاش دارند جوانان ما را از فضای اخلاقی دور کنند. لذا؛ اعتقاد دارم در دوره تحول آموزش و پرورش یک بازنگری در متون لازم است و شما باید معارفی را به دانش آموزان بیاموزید که تحت تاثیر ابهامات دشمنان قرار نگیرند.

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در همایش هم اندیشی ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی سخنرانی کرد. 

به گزارش فارس، بخش‌های مهم سخنرانی او را در ادامه می‌خوانید:

 

  • دشمن تمام رابطه خود با ما را با جنگ تعریف کرده و همه میدان‌ها، صحنه‌ها و عرصه‌ها را به میدان جنگ تبدیل کرده است ما از برخی از این میادین عبور کرده‌ایم با هدایت‌های حکیمانه امام و رهبر بزرگوار انقلاب، بر دشمنان در عرصه نبرد سخت و نظامی فائق آمده‌ایم و راه را در این عرصه بر آنان بسته‌ایم.
  • یکی از شگفت‌آورترین خصوصیاتی که در انقلاب ما ظهور دارد این است که هرجا با دشمن قدرتمند درگیر شدیم، قدرت ساختیم و موفق شدیم و امروز دشمن همه صحنه‌ها را آزموده است، تمام راهبردها را تجربه کرده است هر راهبردی که علیه ما به کار گرفته محصول تجربه‌ای عظیم در میدان جهانی بزرگ بوده است.
  • دشمن مجرب، میدان دیده و کارکشته است. او شکسته خورده است اما عقب نرفته و خاموش نشده است زیرا می‌داند زوال او معادل رونق و صعود ماست و ما در چنین میدانی هستیم.
  • ما بسیاری از مسیرهای سخت برای فتح قله‌ها را طی کرده‌ایم. اگر بخواهیم دشمن را نشان دهیم او با ناکامی در سیاست‌ها توصیف می‌شود اما دشمن هرگز میل به انتخاب مسیری که در آن دفن همه سیاست‌ها و تراکم قدرت اوست را نشان نمی‌دهد.
  •  یک کوتاهی، تعلل، غفلت از فرصت‌ها کافی است تا مسیر یک ملت تغییر کند دشمن در منطقه انتظار برای راه نفوذ در انتظار است. البته که جوانان امروز یک هدف برای دشمن هستند.
  • آموزش و پرورش تنها انتقال دانش نیست در کنار انتقال دانش، پرورش قلب‌ها، استحکام بخشی به ایمان‌ها، نفوذ ناپذیرسازی دل‌ها و تسخیر ذهن‌ها مهم است.
  • دشمنان تلاش دارند جوانان ما را از فضای اخلاقی دور کنند. لذا؛ اعتقاد دارم در دوره تحول آموزش و پرورش یک بازنگری در متون لازم است و شما باید معارفی را به دانش آموزان بیاموزید که تحت تاثیر ابهامات دشمنان قرار نگیرند.

منبع: etemadonline-631917

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد