hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > محصولات جدید اپل با چه قیمتی عرضه می‌شوند؟

محصولات جدید اپل با چه قیمتی عرضه می‌شوند؟

اعلام کرده است که پیش‌فروش آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از جمعه ۲۴ شهریور شروع می‌شود. این شرکت تاریخ عرضه آیفون‌های جدید را ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳ (معادل ۳۱ شهریور ۱۴۰۲) اعلام کرده است.

مراسم رونمایی از محصولات جدید شرکت اپل برگزار شد. اما در مراسم رونمایی از آیفون ۱۵ چه محصولات معرفی شدند و چه قیمت و ویژگی‌هایی دارند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، مراسم رونمایی از آیفون ۱۵ برگزار شد. در مراسم رونمایی از محصولات جدید شرکت اپل، آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پرو مکس، اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ معرفی شدند. اما این محصولات با چه قیمت‌هایی به بازار معرفی می‌شوند؟

شرکت اپل، آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس را به‌ترتیب ۷۹۹ و ۸۹۹ دلار قیمت‌گذاری کرده است. در واقع، قیمت پایه آیفون ۱۵ با محاسبه نرخ روز دلار (۴۹ هزار و ۷۰۰ تومان)، معادل حدود ۳۹ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان است. آیفون ۱۵ پلاس نیز به حدود ۴۴ میلیون و ۶۸۰ هزر تومان می‌رسد.

این شرکت همچنین قیمت گوشی آیفون ۱۵ پرو در کانفیگ پایه را که دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است، ۹۹۹ دلار اعلام کرده است. گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس در کانفیگ پایه که ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد، نیز با قیمت ۱٬۱۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. این قیمت‌ها معادل حدود ۴۹ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و ۵۹ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان است.

(عکس) رونمایی از آیفون ۱۵ / محصولات جدید اپل با چه قیمتی عرضه می‌شوند؟

موعد عرضه محصولات جدید اپل به بازار‌های جهانی.

اما محصولات آیفون ۱۵ در چه تاریخ‌هایی به بازار‌ها عرضه می‌شوند؟ اپل اعلام کرده است که پیش‌فروش آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از جمعه ۲۴ شهریور شروع می‌شود. این شرکت تاریخ عرضه آیفون‌های جدید را ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳ (معادل ۳۱ شهریور ۱۴۰۲) اعلام کرده است.

همچنین بر اساس اعلام این شرکت، کاربرانی که دارای دیگر مدل‌های پیشین اپل واچ هستند، می‌توانند از روز دوشنبه هجدهم سپتامبر، سیستم‌عامل جدید WatchOS ۱۰ را روی ساعت‌های خود نصب کنند. فروش اپل واچ اولترا ۲ نیز از ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز می‌شود.

منبع: fararu-665037

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد