hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > چالش جدید والدین در آستانه مهر؛ تاکسی‌های اینترنتی جای سرویس مدارس را می‌گیرند؟

چالش جدید والدین در آستانه مهر؛ تاکسی‌های اینترنتی جای سرویس مدارس را می‌گیرند؟

روزنامه ایران نوشت:‌ عده‌ای از والدین تصمیم گرفته‌اند از خدمات تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنند و همچنان با سؤال‌های بی‌شماری مواجهند ازجمله اینکه اگر تاکسی‌های اینترنتی مجوز دارند چرا نرخ تعیین شده آنها از پیمانکاران سرویس‌های مدرسه پایین‌تر است؟

روزنامه ایران گزارشی از چالش جدید والدین برای سرویس مدارس فرزندانشان دارد.

به گزارش ایران، مدتی است که یکی از شرکت‌های تاکسی اینترنتی با تبلیغات زیاد خبر از راه‌اندازی سرویس مدرسه می‌دهد. چند نفر از والدینی که برای این طرح ثبت نام کرده‌اند از کمتر بودن هزینه سرویس در این تاکسی‌ها نسبت به قیمت اعلام شده از سوی پیمانکاران مدارس خبر می‌دهند. یکی از والدین می‌گوید: «مسیری که مدرسه برای نرخ سرویس به ما اعلام کرده بود حدود 10 میلیون تومان بود که همان مسیر در این نوع سرویس بسیار پایین‌تر بود. البته مبلغ اعلام شده تا پایان دی ماه بود ولی اگر همان مبلغ را برای بعد از دی ماه هم لحاظ می‌کردیم باز هم برای ما به صرفه‌تر بود.» اما دغدغه آنان فقط موضوع مالی نیست. یکی از موضوع‌های مورد توجه آنان امنیت و اعتماد به سرویس ارائه شده است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: در میان سکوت مسئولان سازمان تاکسیرانی عده‌ای از والدین تصمیم گرفته‌اند از خدمات این تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنند و همچنان با سؤال‌های بی‌شماری مواجهند ازجمله اینکه اگر این تاکسی‌های اینترنتی مجوز ندارند بر چه اساسی اقدام به ارائه این خدمت کرده‌اند و اگر مجوز دارند چرا نرخ تعیین شده آنها از پیمانکاران سرویس‌های مدرسه و نرخ‌های مصوب شورا پایین‌تر است؟ اگر نرخ کرایه در همین حد هم خوب است، چرا پیمانکاران رقم بالایی ارائه می‌دهند؟

منبع: etemadonline-631700

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد