hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > این رخدادها معجزه دولت رئیسی نیست؛ کوچک‌شماری اوست

این رخدادها معجزه دولت رئیسی نیست؛ کوچک‌شماری اوست

روزنامه جهان صنعت نوشت: هر رخدادی را با دولت پیشین مقایسه کرده و با داوری‌های یک‌جانبه نتیجه می‌گیرند دولت سیزدهم خارج از عادت است و در هر بخشی معجزه کرده است. این راهبرد بیشتر از اینکه از سر خیرخواهی برای دولت رییسی باشد کوچک‌شماری دولت دوازدهم است.

روزنامه جهان صنعت از مقایسه های سست و بی اساس دستاوردهای دولت رئیسی انتقاد کرده است.

به گزارش جهان صنعت، رسانه‌های دولتی ایران در دو سال تازه‌سپری‌شده سفت و جان برکف پشت دولت سیدابراهیم رییسی ایستاده و هر رخداد کوچک و بزرگ در حوزه اقتصاد را یک دستاورد بزرگ شناسایی کرده و با گسترده‌ترین شکل و ماهیت می‌خواهند در ذهن و دل شهروندان جای دهند. در همین مسیر راهبردی در رسانه‌های یادشده و نیز مردان دولت، هر رخدادی را با دولت پیشین مقایسه کرده و با داوری‌های یک‌جانبه نتیجه می‌گیرند دولت سیزدهم خارج از عادت است و در هر بخشی معجزه کرده است. این راهبرد بیشتر از اینکه از سر خیرخواهی برای دولت رییسی باشد کوچک‌شماری دولت دوازدهم است.

این روزنامه در ادامه نوشته است: مقایسه های بی‌مبنا و دادن آدرس‌های اشتباه به شهروندان در هر دو راهبرد و سازماندهی برشمرده‌شده به شدت خالی از منطق است و بیشتر از هر چیز شانتاژ به حساب می‌آید. به‌طور مثال در حالی که برای ساخت فاز ۱۱ پالایشگاه گاز در عسلویه سال‌ها طرح و برنامه ریخته شده است‌، دولت سیزدهم اتمام این پروژه تاریخی را به گونه‌ای نمایش می‌دهد که گویی همه رخدادهای این پروژه در دو سال انجام شده است.

منبع: etemadonline-631584

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد