hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > (عکس) واتساپ در دسترس‌تر از همیشه

(عکس) واتساپ در دسترس‌تر از همیشه

واتس‌اپ با هدف پیروی از مقررات جدید اتحادیه اروپا، ظاهراً روی توسعه پشتیبانی از تعامل و چت با پلتفرم‌های دیگر کار می‌کند.

واتس‌اپ با هدف پیروی از مقررات جدید اتحادیه اروپا، ظاهراً روی توسعه پشتیبانی از تعامل و چت با پلتفرم‌های دیگر کار می‌کند. با این رویکرد، کاربرانی که حتی حساب واتس‌اپ ندارند، می‌توانند با کاربران این پیام‌رسان ارتباط برقرار کنند.

برای مثال، با استفاده از این ویژگی جدید، کاربری از برنامه سیگنال می‌تواند به یک کاربر واتس‌اپ پیام ارسال کند، حتی بدون اینکه در واتس‌اپ حساب کاربری داشته باشد.

قانونی تحت عنوان قانون بازار‌های دیجیتال (DMA) اتحادیه اروپا با هدف اصلاح وضعیت رقابت، قوانین سختگیرانه‌ای را به شرکت‌های بزرگ فناوری تحمیل می‌کند. واتس‌اپ ظاهراً در تلاش است با هدف تبعیت از قوانین جدید، امکانات تازه‌ای را به پیام‌رسان خود اضافه کند. به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد برنامه خود را با قابلیت پشتیبانی از تعامل با برنامه‌های شخص ثالث به‌روز کند.

/(عکس) واتساپ در دسترس‌تر از همیشه/

واتس‌اپ ظاهراً روی قابلیت‌های تعاملی جدیدی کار می‌کند

اسکرین‌شاتی که از به‌روزرسانی واتس‌اپ به اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد این شرکت روی توسعه قابلیت جدیدی کار می‌کند که به مقررات جدید اتحادیه اروپا مربوط می‌شود. با توجه به اینکه این قابلیت درحال توسعه است، این بخش هنوز آماده نیست و در دسترس کاربران قرار ندارد. اما این اسکرین‌شات نشان می‌دهد که این شرکت روی توسعه چنین قابلیتی کار می‌کند.

واتس‌اپ یک بازه زمانی ۶ ماهه در اختیار دارد تا بتواند پیام‌رسان خود را با مقررات جدید اروپا هماهنگ کند تا این سرویس قابلیت فعالیت در اتحادیه اروپا را داشته باشد. هنوز مشخص نیست قابلیت جدید درنهایت در دسترس کاربران سایر کشور‌های فراتر از اتحادیه اروپا نیز قرار خواهد گرفت یا خیر.

با رویکرد جدید و قابلیت تعامل سایر برنامه‌ها با واتس‌اپ، بی‌شک شبکه ارتباطی این پیام‌رسان گسترده‌تر می‌شود و کاربران واتس‌اپ می‌توانند با افرادی که از برنامه‌های پیام‌رسان مختلف استفاده می‌کنند، در تعامل قرار گیرند. این رویکرد، رقابت با واتس‌اپ را برای برنامه‌های پیام‌رسان شرکت‌های تازه‌وارد به بازار امکان‌پذیر می‌کند.

باید دید درنهایت این به‌روزرسانی‌ها چه زمانی از سوی واتس‌اپ اجرایی می‌شود و کاربران با چه مسائلی در این زمینه مواجه خواهند شد.

منبع: دیجیاتو

منبع: fararu-664537

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد