hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تقدیر معاون هنری وزیر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

تقدیر معاون هنری وزیر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به پاس حمایت از هنرمندان عرصه عاشورایی و تداوم دبیرخانه دائمی سوگواره ادبی هنری لب عطشان حسین(ع) تقدیر کرد.

از سوی محمود سالاری، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اهدای لوحی به پاس حمایت از هنرمندان عرصه عاشورایی و تداوم دبیرخانه دائمی سوگواره ادبی هنری لب عطشان حسین(ع) تجلیل به عمل آمد.

در بخشی از این لوح آمده است: تشکر از حضرتعالی که در تامین امنیت فرهنگی به معنای امنیت فکر، قلم و بیان و پرهیز از رفتارهای سلیقه ای و حمایت از هنرهای ارزشی و دینی را از جمله اهداف برنامه کاریتان قرار داده اید  و زمینه شکوفایی و بارور شدن استعدادهای هنر دینی بسیاری را فراهم نمونده اید که بی شک در یاد وخاطره تک تک فعالان این عرصه خواهد ماند.

لذا این لوح به پاس لحظه لحظه تلاش، پیگیری حضرتعالی و معاونین محترم و پرسنل خدوم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت حمایت از هنرمندان عرصه عاشورایی و تداوم دبیرخانه دائمی سوگواره ادبی هنری لب عطشان حسین(ع) به جنابعالی اهدا می‌گردد.

گفتنی است، همچنین از سوی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آوای کیمیای گلستان و طراح و دبیر برگزاری سوگواره ادبی هنری لب عطشان حسین(ع) نیز با اهدای لوح یادبودی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تقدیر شد.

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد