hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > (ویدیو) متفاوت‌ترین تلویزیون جهان: ال جی استندبای می‌گو که در یک چمدان قرار دارد!

(ویدیو) متفاوت‌ترین تلویزیون جهان: ال جی استندبای می‌گو که در یک چمدان قرار دارد!

از ال جی استندبای می‌گو می‌توان برای موارد مختلف از جمله استریم فیلم، پخش موسیقی، و انجام بازی‌های رومیزی و نیازمند به نمایشگر لمسی استفاده کرد.

 ال جی الکترونیکس محصولی به نام استندبای می‌گو (LG StanbyME GO) را معرفی کرده است. این در واقع یک نمایشگر لمسی ۲۷ اینچی همراه با سامانه بلندگو چهار کاناله ۲۰ وات است که در یک چمدان بسته بندی شده است. بر این اساس، کاربر می‌تواند سامانه سرگرمی خود را در هر جایی به همراه داشته باشد.

از ال جی استندبای می‌گو می‌توان برای موارد مختلف از جمله استریم فیلم، پخش موسیقی، و انجام بازی‌های رومیزی و نیازمند به نمایشگر لمسی استفاده کرد.

از آنجایی که درون یک چمدان باریک بسته بندی شده است، ال جی استندبای می‌گو را می‌توانید در فضا‌های کوچک جای دهید که حمل آن را به هر جایی تسهیل می‌کند. این دستگاه به یک باتری داخلی نیز مجهز است که امکان سه ساعت استفاده بدون اتصال به منبع برق بیرونی را فراهم می‌کند.

/(ویدیو) متفاوت‌ترین تلویزیون جهان: ال جی استندبای می‌گو که در یک چمدان قرار دارد!/

ال جی اسندبای می‌گو به پلتفرم تلویزیون هوشمند وب او اس (Web OS) ال جی مجهز است که امکان اتصال به دستگاه‌های اندرویدی و آی او اس را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین، این دستگاه دارای فناوری تشخیص گفتار برای انجام وظایفی مانند باز کردن اپلیکیشن، کنترل صدا و جستجوی محتوا بی نیاز از دست است.

منبع: fararu-663920

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد