hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > آذربایجان می‌خواهد صفحه جدیدی را در روابط با تهران ورق بزند

آذربایجان می‌خواهد صفحه جدیدی را در روابط با تهران ورق بزند

دستیار رئیس جمهور آذربایجان گفت: باکو می‌خواهد صفحه جدید از روابط را ورق بزند و مقامات آذربایجانی به تماس‌های دیپلماتیک با همکاران ایرانی خود ادامه می‌دهند تا فضای مساعدتری برای همکاری و گفتگو در کل منطقه و همچنین بین دو کشور ایجاد شود.

حکمت حاجی‌اف، دستیار رئیس جمهور و مسئول بخش سیاست خارجی ریاست جمهوری آذربایجان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "i24NEWS" اسرائیل گفت: ایران کشور همسایه آذربایجان است و برای آذربایجان بسیار مهم است که با همه همسایگان خود روابط خوب برقرار کند. سیاست آذربایجان حفظ روابط پایدار و سودمند متقابل با همه کشورهای همسایه است. 

او درباره تنش‌ها بین ایران و آذربایجان عنوان کرد: سوءتفاهمات خاصی بین ایران و آذربایجان وجود داشت. اما تلاش می کنیم با استفاده از کانال‌های دیپلماتیک و گفتگو این مشکل را حل کنیم و پیامهای مثبتی نیز از طرف ایرانی دریافت می‌کنیم.

دستیار رئیس جمهور آذربایجان گفت: باکو می‌خواهد صفحه جدید از روابط را ورق بزند و مقامات آذربایجانی به تماس‌های دیپلماتیک با همکاران ایرانی خود ادامه می‌دهند تا فضای مساعدتری برای همکاری و گفتگو در کل منطقه و همچنین بین دو کشور ایجاد شود.

 

منبع: etemadonline-631102

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد