hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > قطر با کی‌روش باز هم باخت

قطر با کی‌روش باز هم باخت

کنیا در یک بازی جنجالی با نتیجه دو بر یک میزبان خود قطر را شکست داد.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، در این مسابقه که دقایقی پیش به پایان رسید، کنیای سخت‌کوش با هدایت انگین فیرات، سرمربی نام‌آشنای ترکیه، نتیجه دو بر یک قطر را شکست داد. در شرایطی که قطری‌ها به شدت به داوری اعتراض داشتند و پایان بازی نیز با درگیری میان بازیکنان و کادرفنی دو تیم همراه بود.

کنیا در ابتدا توسط اوکومو گل اول را در دقیقه ۲۰ وارد دروازه قطر کرد، اما در ادامه کاپیتان حسن الهیدوس از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۳۴ بازی را به تساوی کشاند. با این حال تیم میهمان روی حرکت اولونگا و پاس او به دهانه دروازه با ضربه ماندی در دقیقه ۹۰+۱ گل برتری خود را وارد دروازه قطر کرد که با کارلوس‌کی‌روش عصبانی انتظار بیشتری از این مسابقه داشت.

کی‌روش به گل‌ دوم کنیا به دلیل خطا روی بازیکن قطر اعتراض داشت و همچنین دقایقی پس از این گل معتقد بود باید یک پنالتی برای تیمش توسط داور قطری این دیدار گرفته می‌شد، با این حال عبدالرحمن داور قطری مسابقه از گرفتن پنالتی امتناع کرد که این دیدار و در شرایطی که فیرات مشغول شلوغ بازی در کنار خط بود، به پایان برسد، برد مهمی برای این سرمربی ترک تبار است که در بازی آخر دوستانه‌اش برابر ایران دو بر یک شکست خورده بود.

کارلوس کی‌روش نیز پس از حذف از جام طلایی و شکست در آخرین بازی آن جام، دور جدیدی از تمرینات را آغاز کرده بود و تیمش را آماده بازی روسیه می‌کند، انتظار بیشتری از تیمش داشت، بخصوص که ستارگان معروف قطر حسن الهیدوس، بوعلام خوخی و اکرم عفیف، به تیم بازگشته‌اند و به نظر نمی‌رسید کار سختی مقابل کنیا داشته باشند.

۲۵۸۲۵۸

منبع: khabaronline-1810758

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد