hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > اهتمام شهرداری گرگان و پلیس راهور برای حل چالش های ترافیکی شهر

اهتمام شهرداری گرگان و پلیس راهور برای حل چالش های ترافیکی شهر

چالش‌های پیش رو ترافیک برای کمتر از دو هفته مانده به زمان بازگشایی مدارس در دستور کار جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان گرگان قرار گرفت.

سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان به همراه معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر، مدیر ترافیک و کارشناسان ترافیکی خود به دلیل اهمیت و ضرورت توجه به رفع گره های ترافیکی در جلسه شورای ترافیک شهرستان گرگان شرکت کرد و پاسخگوی دغدغه های مربوط به  مسائل ترافیکی مرکز استان گلستان شد.

مهندس سیدالنگی اعلام کرد: با توجه به وضعیت خاص ترافیک به هنگام آغاز مهر 15 دستگاه اتوبوس جدید ویژه تردد مناسب دانش آموزان از ساعت 6:30 تا 7:30 توسط سازمان بار و مسافر شهرداری در نظر گرفته شده است.

به گفته شهردار گرگان، اجرای خط کشی معابر در مسیرهای رفت و آمد دانش آموزان و نصب علائم ترافیکی به منظور ایمنی در رفت و آمد محصلان نیز از طرف واحد ترافیک شهرداری آغاز شده که در تلاش هستیم نقاط مورد نظر به صورت کامل اجرا شود.

در این نشست دو ساعته که با حضور فرماندار، رئیس پلیس راهور گلستان و گرگان، مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان، معاون عمرانی فرمانداری گرگان و کارشناسان و نمایندگان دستگاههایی اجرایی مرتبط به حوزه ترافیک تشکیل شد، فرماندار گرگان هم خواستار کار تیمی برای حل گره های ترافیکی گرگان شد.

اسماعیل نادری با تاکید بر این مطلب که مسائل ترافیکی را به گردن یکدیگر نیاندازید، تصریح کرد:  هر یک از دستگاهای شهرستان سهم و نقش خود را برای آنکه مردم درگیر و گرفتار حضور در ترافیک آزاردهنده نباشند را ایفا کنید.

سرهنگ عباس بسطامی رئیس پلیس استان گلستان هم گفت: چالش های مربوط به شرایط نامناسب عبور و مرور در ترافیک گرگان با حضور مقام های استان حل و فصل شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد