hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > کاشت نهال در 2157 هکتار از اراضی قم

کاشت نهال در 2157 هکتار از اراضی قم

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: سال جاری برای استان قم کاشت نهال در دو هزار و 136 هکتار پیش‌بینی شده بود که به همت این اداره‌کل سطح عملیاتی اجرای پروژه‌ها به بیش از دو هزار و 157هکتار افزایش یافته است.

به گزارش رویداد ایران_قم،سید محمدتقی سجادی ظهر امروز در نشست ستاد هفته منابع طبیعی استان قم که در سالن جلسات اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه نهال‌کاری همه ساله به هفته منابع طبیعی محدود می‌شد، اظهار کرد: امسال فعالیت از اسفندماه فراتر رفته و نهال‌کاری از پاییز آغاز شده است.
  وی اضافه کرد: سال جاری برای استان قم کاشت نهال در دو هزار و 136 هکتار پیش‌بینی شده بود که به همت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم سطح عملیاتی اجرای پروژه‌ها به بیش از دو هزار و 157هکتار افزایش یافته؛ هزار و 750 هکتار در عرصه‌های بیابانی، 234 هکتار در عرصه‌های جنگلی و باقیمانده در عرصه‌های مرتعی کاشته شده است.
  مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم تصریح کرد: نهضت ملی کاشت همگانی نهال برای ایرانی سرسبز در 14 آذرماه آغاز شده است و مراسم اختتامیه این نهضت با پایان عملیات کاشت نهال در مساحتی بیش از دو هزار و 157 هکتار در هفته منابع طبیعی برگزار می‌شود.
  وی با بیان اینکه امکان کاشت نهال در عرصه‌ای بیش از 10 هزار هکتار در استان قم وجود دارد، تصریح کرد: نهال‌کاری همگانی برای ایرانی سرسبز شعار اصلی هفته منابع طبیعی است که امیدواریم با عمل به این شعار بتوانیم یک ایران متفاوتی را با مشارکت مردم بسازیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد