hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افتتاح 252 پروژه همزمان با ایام الله دهه فجر در قم

افتتاح 252 پروژه همزمان با ایام الله دهه فجر در قم


استاندار قم گفت: 252 پروژه در دهه فجر با اعتبار 575 میلیارد تومان با اشتغالزایی دو هزار و 74 نفر در استان افتتاح خواهند شد که 20 پروژه با سرمایه گذاری 204 میلیارد تومان مربوط به بخش گردشگری است

به گزارش رویداد امروز، بهرام سرمست در کنفرانس مطبوعاتی که در استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد، گردشگری اولویت استان قم است و تعدادی از پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر مربوط به این بخش است.

وی افزود: 252 پروژه در دهه فجر با اعتبار 575 میلیارد تومان با اشتغالزایی دو هزار و 74 نفر در استان افتتاح خواهند شد که 20 پروژه با سرمایه گذاری 204 میلیارد تومان مربوط به بخش گردشگری است.

استاندار قم افزود: 8 پروژه بهداشت و درمان، 45پروژه عمران و زیربنایی، 25 پروژه کشاورزی، 7 پروژه محیط زیست و منابع طبیعی، 94 پروژه عمرانی و زیربنایی شهرداری‌ها، 32 پروژه عمرانی و زیربنایی دهیاری‌ها، 6 پروژه اشتغال زایی روستایی، 11 پروژه صنعتی و 4 پروژه فرهنگی و ورزشی در استان قم در دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شود.

.

سرمست با اشاره به کمربندی جدید شهر قم اظهار کرد: این پروژه با اعتبار دو هزار و 100 میلیارد تومان در صورت رفع تعارضات در دهه فجر امسال کلنگ زنی می‌شود و این پروژه به نام شهید سلیمانی نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: نظارت را از نمایندگان مجلس می‌پذیریم، اما براساس قانون، دخالت در امور اجرایی را از نمایندگان برنمی‌تابیم.

سرمست با اشاره به انتخابات در استان قم اظهار کرد: استانداری مجری انتخابات است و در چارچوب اختیارات خود در احقاق حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان کوتاهی نمی‌کند، ولی یک طرف رقابت‌ها در انتخابات نیست.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد