hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > ( ویدیو) ترفند کلاغ برای خارج کردن عقاب از لانه اش و کشتن جوجه های آن

( ویدیو) ترفند کلاغ برای خارج کردن عقاب از لانه اش و کشتن جوجه های آن

عقاب های ماهی خوار مانند بسیاری از حیات‌وحش‌ها در دفاع از لانه‌های خود مشکلی ندارند و این کار را با پرخاشگری زیادی انجام می‌دهند.

سانا نوشت: همه جانوران سعی می کنند غذا بخورند. این پرندگان نیز در اینجا در حال مبارزه هستند.  پرندگان نیز فرقی با بقیه ندارند.

به همان اندازه که آنها سایر موجودات را می خورند، لانه های آنها در خطر حمله قرار می گیرند تا زمانی که جوجه هایشان از آن خارج شوند. این یک دنیای “فقط قوی ها زنده می مانند” است.

عقاب ماهی خوار به عنوان یک گونه قوی‌تر شناخته می‌شوند. آنها یک پرنده شکاری با جثه متوسط ​​هستند که به ابزارهایی برای شکار و غواصی مجهز هستند.

اگرچه آنها عاشق درگیری نیستند، اما با آن غریبه نیستند و اغلب با رقبای خود مانند عقاب های محلی که سعی می کنند سوراخ های ماهیگیری آنها را بدزدند، دعوا می کنند.

عقاب های ماهی خوار مانند بسیاری از حیات‌وحش‌ها در دفاع از لانه‌های خود مشکلی ندارند و این کار را با پرخاشگری زیادی انجام می‌دهند.

زاغ در حالی که عقاب ماهی خوار با جوجه‌هایش نشسته، وارد خانه می‌شود. عقاب تصمیم می گیرد که کلاغ را فراری دهد و شروع به تعقیب آن می کند.

کلاغ عقاب ماهی خوار را به داخل درختان می‌کشد. لحظاتی بعد کلاغ بر می گردد و دو جوجه عقاب را با بی رحمی می کشد و مغز آنها را می خورد. طبیعت همیشه بی رحم است.

منبع: faradeed-150033

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد