hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > اقدامات عمرانی برای آماده سازی آرامستان جدید گرگان آغاز شد

اقدامات عمرانی برای آماده سازی آرامستان جدید گرگان آغاز شد

معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان از آغاز اقدامات عمرانی برای آماده سازی آرامستان جدید مرکز استان پس از یکسال توقف خبر داد.

 مقداد صادقیان اظهار داشت: پشت سر گذاشتن تاخیرها و عبور سریع از موانع به منظور تامین نیاز و دغدغه های شهر یکی از رویکردهای شهرداری گرگان است. 

صادقیان خاطرنشان کرد: با چنین نگاهی و با توجه جدی و عملی معاونت زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان، اقدام های عملی آماده سازی آرامستان جدید گرگان در نخستین روز هفته کاری شروع شد.

وی تصریح کرد: در همین رابطه با همراهی احمد سالاری معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان و عوامل اجرایی دو مجموعه، فعالیت عمرانی آرامستان، کار خود را با دستگاه لودر به منظور آماده سازی و خاک برداری آغاز شد.

صادقیان درباره روند و زمان آماده سازی آرامستان جدید اعلام کرد: آماده سازی قبرها، ساخت سرویس های بهداشتی، سیستم آبرسانی، تامین روشنایی معابر و آسفالت محوطه و کف سازی محیط با جدیت و نظارت روزانه از امروز مرحله به مرحله اجرا می شود.

وی تاکید کرد: با پیگیری شورای اسلامی شهر گرگان مراحل روند آماده سازی آرامستان جدید با سرعت بیشتری محقق خواهد شد.

به گفته صادقیان، فضای این آرامستان 2.5 هکتار است و پس از یک سال توقف با رفع موانع حقوقی، اجرای فعالیت آماده سازی آن از امروز آغاز شد و حداکثر تا دو ماه آینده به پایان می رسد و آماده بهره برداری می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد